“Mooie plek, redelijk eten”
Beoordeling van Bolina

Bolina
Geclassificeerd als nr. 23 van 130 Restaurants in Estoril
Keukens: Portugees, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
11 augustus 2017 beoordeeld

De locatie is erg leuk, op een rustige plek met mooi uitzicht. Het ziet er ook gezellig uit en de bediening is super vriendelijk. Het eten was helaas wat minder, mijn vriend had een gemixte vlees-spies, die niet helemaal gaar was en ik de zalm. Beide gerechten waren enorm zout.
De toetjes waren dan wel weer lekker.

Datum van bezoek: augustus 2017

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag zijn wij gaan lunchen bij Bolina.
Het ziet er leuk uit als je er langs loopt op een mooie locatie.
Let op: er wordt ongevraagd een mandje brood met een paar verschillende kuipjes met o.a. boter op tafel gezet. De prijs per kuipje is €1.60, je wordt dus opgelicht wanneer je de rekening betaald,(totaal €10,-euro extra) bij je lunch.
Water bruisend is ook niet geweldig en betaal je teveel voor. Er zijn betere restaurants in Estoril.

Datum van bezoek: juni 2017
22 juni 2017 beoordeeld

Simpele gerechten, maar wel goed.
De locatie is natuurlijk fantastisch want je bevindt je recht aan de zee.
Op de "dijk" ussen Sao Joao do Estoril en Estoril zelf.
Prijzen aan de relatief dure kant - maar dat is voor iedereen anders uiteraard.
Bediening ok.

Datum van bezoek: juni 2017
29 juli 2016 beoordeeld

Op de boulevard van estoril met een fantastisch uitzicht. Vooraf krijg je ongevraagd brood met boter op tafel. Wat je eet betaal je. Mijns inziens niet de juiste manier. Wij bestelden een flesje wijn met hoofdgerecht. Het vlees was heerlijk. We misten allen wat groenten bij het hoofdgerecht.

Datum van bezoek: juli 2016
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een stukje lopen van het treintunneltje naar het restaurant. Hier geluncht vanwege het uitzicht en omdat het wat rustiger ligt. Hebben geen echte lunchgerechten zoals sandwiches of wraps op de kaart staan. Brengen ongevraagd brood, boter en kaas. Omdat we in de rook zaten van een andere gast van tafel gewisseld. Het brood en kaas gingen niet mee en stonden naderhand ook niet op de rekening. We hadden een gebraden kip en een zwaardvis. Bij de kip alleen frietjes. Kip en friet waren goed klaargemaakt. Miste wat mayonaise of ketchup. Bij de zwaardvis die erg goed was, zaten gekookte kriel in schil en twee soorten gekookte groente. De apart besteld Mixed salad was goed voor erbij.
Ik zou er niet s avonds gaan eten, mist wat sfeer.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Bolina bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

Cascais, Lisbon District

In Bolina geweest? Deel je ervaringen!