“Lekker gegeten, rekening oplichterij”
Beoordeling van Villa Saboia

Villa Saboia
Reserveren met
Villa Saboia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 124 Restaurants in Estoril
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hoofdgerecht was lekker, het restaurant gezellig ingericht en de bediening netjes. Een van de toetjes was cheesecake met portwijn. Het toetje kwam in een kommetje met de koekkruimels, creamcheese en jam gescheiden. Glaasje port erbij. Wel aardig, naar verhouding te weinig creamcheese t.o.v. de jam en koekkruimels. Echter op de rekening stond een glaasje Ruby port ad 7 euro, terwijl dit omschreven was op de kaart. Uitleg: de port zit in de jam, is niet apart. Maar we hadden het niet apart besteld. De tafel naast ons had hetzelfde probleem. Helaas dat een lekker diner wordt afgesloten met een bewuste "fout" op de rekening. Zielig om op deze manier extra geld te willen verdienen.

Datum van bezoek: september 2017

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen in een hal waar de sushi chefs de maaltijden bereiden. Deze hal ziet er niet echt heel uitnodigend uit. Als je echter naar boven loopt kom je in een prachtig restaurantje uit. Wij kregen een rondleiding en er werd iets over de geschiedenis van het gebouw verteld. Het gehele interieur is prachtig op elkaar afgestemd. Wij hadden overheerlijke sushi en een heerlijk hazelnoot dessert. De bediening was zo vriendelijk en behulpzaam dat ik ze wel mee wilde nemen naar Nederland. We mochten na het eten nog gratis wijn proeven aan de bar en kregen tips voor de rest van onze vakantie. Je zal denken is het dan duur?! Nee, wij waren samen 45€ kwijt inclusief een fles wijn. Ik kan niet anders zeggen dat je knettergek bent als je niet gaat. Oja trek wat leuks aan, de ambiance doet wat sjiek aan. Wij zijn daar per ongeluk in onze strandoutfit beland, omdat we eigenlijk van plan waren tapas te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst mag je de trap op naar boven en verwacht daar een traditioneel local ingerichte ruimte aan te treffen.
Je wordt echter verrast met een zeer mooie moderne maar sfeervolle ruimte.
Ontvangst en bediening is zeer warm en vriendelijk. Het eten is fantastisch.
Zeer goede kwaliteit. Kortom een heerlijk avondje vertoeven.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst verwacht je niet direct wat je ziet als je de trap oploopt richting het restaurant. Wij waren op zaterdag avond war het vanaf 21u vol stroomde met locals, vaak een goed teken. Wel de meer welgestelde locals
Mooie sfeervol ingerichte ruimtes waar je gastvrij ontvangen wordt. Brood en water wordt direct geserveerd (a €2,50 pp) waarna je van de kaart kunt kiezen tussen sushi en mediterrane gerchten. Tip : de risotto met cêpes en truffel, erg goed !!
Verder een klein maar mooi assortiment aan wijnen uit Portugal. De bediening is zeer attent, tempo was prima. Zeker aanbevelingswaardig.

Datum van bezoek: april 2017
24 maart 2017 beoordeeld

Op het eerste gezicht alleen een sushibar, maar op de eerste verdieping een uitgebreid restaurant. Verschillende ruimtes waar je rustig kunt eten. Zowel sushi als mediterraans. Uitstekende service, goed eten en plezierige ambiance. Bovendien zeer betaalbaar.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Villa Saboia bekeken, bekeken ook

In Villa Saboia geweest? Deel je ervaringen!