“Zeer gastvrij en heerlijk eten”
Beoordeling van Tertulia do monte

Tertulia do monte
Geclassificeerd als nr. 5 van 132 Restaurants in Estoril
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van een heerlijke maaltijd en enorm vriendelijke bediening. Niet touristisch, oog voor detail, gastvrij en erg lekker.

Datum van bezoek: juni 2017

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 avonden gegeten en echt genoten van de gerechten. Entrecote was super , octopus en eend ook heerlijk. Huiswijn een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Een vd betere restaurants en niet te duur.
Als ik nog eens in de buurt ben zou ik hier zeker naar terug gaan

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant in monte estoril.
Heerlijk gegeten,onderscheid zich van de rest
Goed eten voor een betaalbare prijs.
Ik zou hier zo naar terug gaan

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gerecht smaakte uitstekend en was op een fraai manier opgemaakt. Het restaurant zag er verzorgd uit en de bediening was correct en de maaltijd werd snel opgediend.

Datum van bezoek: september 2016

In Tertulia do monte geweest? Deel je ervaringen!