“Fantastisch middagmaal met een grote groep”
Beoordeling van Terrace

Terrace
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Terrace is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 30 Restaurants in Colares
1 juni 2018 beoordeeld

Op 24 mei namen we onze lunch in dit restaurant. Vanaf de entrada tot het nagerecht was alles fantastisch. Een spontaan applaus door de groep (30man) was ook terecht.
Een aanrader!!

3 september 2017 beoordeeld

Lekker en voldoende keuze op de kaart. Heerlijk om te lunchen of te genieten van de zee met een fris glaasje wijn. Heel vriendelijk personeel!

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging met een honderd meter zwembad aan het strand! De zee is hier geweldig krachtig en slaat regelmatig over de reling van het zwembad!
Alle kamers hebben Zeezicht en zijn zeer modern en ruim!
Het ontbijt is goed. Het eten in de cafetaria is prima!
Parkeergelegenheid bij het hotel.
Langs de boulevard zijn nog enkele restaurants.

30 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt praktisch op het strand. Als je rustig wil zwemmen, kan dat in het hele grote zwembad met zoutwater. De zee stuurt vrij forse golven, waar vooral surfers plezier aan beleven. Dit grote hotel kan een massa mensen herbergen. Dat maakt het ontbijt druk. De kamers zijn vooral ingericht op de zilte zeelucht. Tegels op de vloer, plastic stoeltjes op het balkon. Maar wel netjes en onderhouden. Omgeving Sintra is werkelijk schitterend. Het hotel is ok, op een schitterende locatie, als je de massaliteit voor lief neemt en houdt van het constante ruisen van de zee.

21 maart 2015 beoordeeld

We hebben 8 nachten in het hotel overnacht en er 1 keer gegeten, maar dat is omdat we het leuk vinden af te wisselen en niet om iets anders.
Zeer vriendelijke bediening en we hebben er goed en niet duur gegeten. Ambiance is netjes en mooi en rustig. Aanrader en je kunt ook heerlijk borrelen met uitzicht op de oceaan én WiFi!

Reizigers die Terrace bekeken, bekeken ook

Colares, Sintra Municipality

Colares, Sintra Municipality

Azenhas do Mar, Sintra Municipality

In Terrace geweest? Deel je ervaringen!