“Heerlijk, sfeervol en goed betaalbaar”
Beoordeling van Pensao Sisudo

Pensao Sisudo
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Colares
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner hier gehad. Gereserveerd en dat bleek echt nodig. De hele avond (vrijdag) was het restaurant vol. Spontane bezoekers werden teleurgesteld. Zeer vriendelijke bediening. Wij namen groene bonen vooraf die we deelden met vieren, delen is in dit restaurant gewoon. De zalm, risotto en curry die we daarna namen waren ook heerlijk. Het liefst hadden we alle toetjes geprobeerd. Klein minpuntje: parkeren is een drama. Beslist een aanrader.

6 juni 2018 beoordeeld

Hier kun je heerlijk eten in een gezellige en intieme sfeer. Het eten is prima maar de desserts zijn echt een feestje. Huisgemaakte taarten om je vingers bij op te eten.

5 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier 3 keer gegeten in 1 week gegeten omdat het volgens ons het beste restaurant in de regio van ons appartement is!
De kaart is afwisselend en bevat een aantal verrassende gerechten. Prima huiswijn, die bovendien erg prettig geprijsd is.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een gezellig restaurant en de bediening is goed. Mijn ouders vonden hun eten meer dan erg lekker en vooral de garnalen (voorgerecht). Ik vond mijn steak, patat en ei super super super lekker.
Ik mocht geen toetje maar die zagen er wel super lekker uit.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch restaurant welke gerund wordt door een vriendelijke en service gerichte familie.
Het eten en de wijn is werkelijk heerlijk en vergeet vooral geen homemade toetje te nemen. Op een schaal van 10 geven wij dit restaurant een 9

Reizigers die Pensao Sisudo bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

Sintra, Sintra Municipality

Colares, Sintra Municipality

In Pensao Sisudo geweest? Deel je ervaringen!