“desserttopper”
Beoordeling van Pensao Sisudo

Pensao Sisudo
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Colares
6 juni 2018 beoordeeld

Hier kun je heerlijk eten in een gezellige en intieme sfeer. Het eten is prima maar de desserts zijn echt een feestje. Huisgemaakte taarten om je vingers bij op te eten.

5 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier 3 keer gegeten in 1 week gegeten omdat het volgens ons het beste restaurant in de regio van ons appartement is!
De kaart is afwisselend en bevat een aantal verrassende gerechten. Prima huiswijn, die bovendien erg prettig geprijsd is.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een gezellig restaurant en de bediening is goed. Mijn ouders vonden hun eten meer dan erg lekker en vooral de garnalen (voorgerecht). Ik vond mijn steak, patat en ei super super super lekker.
Ik mocht geen toetje maar die zagen er wel super lekker uit.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch restaurant welke gerund wordt door een vriendelijke en service gerichte familie.
Het eten en de wijn is werkelijk heerlijk en vergeet vooral geen homemade toetje te nemen. Op een schaal van 10 geven wij dit restaurant een 9

17 juli 2017 beoordeeld

van buiten gezien rij je er voorbij maar dat zou jammer zijn.
heerlijke leuke inrichting, zalige gerechten, deels tapas achtig. ook uitstekende vegetarische gerechten. witte sangria!! bediening top. zijn hier 2x wezen eten tijdens vakantie en beide keren heerlijk. in t weekend wel druk en oplopende wachttijden en warm door veel mensen dus beter door de weeks gaan (geen terras). 3p uitgebreid diner voor 72. portugese aanrader en reserveren aan te raden
er is ook een soort pension bij maar het is een gehucht van niks dus m.i. niet geschikt voor lang verblijf maar wel voor doorreis

Reizigers die Pensao Sisudo bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

Sintra, Sintra Municipality

Colares, Sintra Municipality

In Pensao Sisudo geweest? Deel je ervaringen!