“Waardeloos”
Beoordeling van Restaurante Central

Restaurante Central
Reserveren met
Restaurante Central is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 31 Restaurants in Colares
Keukens: Portugees
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle reviews gezien te hebben, hebben we getwijfeld of we wel in t juiste restaurant zaten.... vele goede kritieken, maar het eten dat wij voorgeschoteld kregen, was echt prut! Vlees en vis veel te ver, smakeloos. Hamburger voor de kids kwam uit de vriezer, taai en smakeloos. Vette bleke patat. Alleen de paprika als starter was aangenaam. Dessert en koffie hebben we niet meer aangedurfd... dus wellicht us er van eigenaar en/of kok gewisseld, maar nu een absolute afrader!!!!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gebakken eieren waren heerlijk maar aan de patat moeten ze nog werken. En mijn ouders hebben gesmuld...

En het is wel een leuke sfeer en er komen veel locals hier eten

Dus ik zeg...GA HIER ETEN!!!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Laat je adviseren door de zeer vriendelijke ober. Geweldig en prima prijs/kwaliteit.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke oudere heren brengen je hier terug naar de tijd van de degelijke grootmoeder schotel met een lekker flesje wijn

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel eetgelegenheden maar hier is de keus groot. Prima prijs/kwaliteit. Veel locals en veel te zien omdat je tussen twee wandelstraten in zit.

Reizigers die Restaurante Central bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

Sintra, Sintra Municipality
Colares, Sintra Municipality

In Restaurante Central geweest? Deel je ervaringen!