“lekker gegeten”
Beoordeling van Polvo Vadio

Polvo Vadio
Reserveren met
Polvo Vadio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 589 Restaurants in Cascais
14 juli 2017 beoordeeld

We hebben daar octopus gegeten, dit was echt zo lekker. Niet zoveel tafels dus de raad is reserveren.

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk ontvangst. Octopus op verschillende wijze. We wisten niet goed wat te verwachten. 2 verschillende maaltijden genomen en 2 totaal verschillende smaken. Lekker!! We hebben wel moeten zoeken want het uithangsbord was heel klein. Aanrader!!

23 september 2016 beoordeeld

Naam restaurantje zegt al voldoende. Wij namen de tapas..octopus beignets met aioli..octopus salade, carpaccio en de gefrituurde koeken. Reserveren is een must, maar wie per toeval langs dit restaurantje loopt..het wachten is zeker de moeite waard. Op ons tweede bezoek hebben wij de gegrilde octopus met heel veel olijfolie en knoflook besteld. Ook dit gerecht was super lekker en de octopus was zeer vers en mals. Laat je niet afschrikken door het interieur.. Wat geserveerd wordt is veel belangrijker. Het personeel was zeer vriendelijk. Van ons een dikke 10 voor een zeer gewaagd concept!

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein knus restaurantje. Heerlijk gegeten. Specialiteit octopus. Vriendelijke bediening. Een tevreden klant!

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gespecialiseerd in octopus. We hebben er heerlijk gegeten. Hele verse inktvis. En gezellige sfeer in het restaurant

Reizigers die Polvo Vadio bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Polvo Vadio geweest? Deel je ervaringen!