“Mooi uitzicht maar belachelijk duur. ”
Beoordeling van Reserva da Villa

Reserva da Villa
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Reserva da Villa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 123 van 630 Restaurants in Cascais
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het uitzicht op het balkon deze tent uitgekozen. Het uitzicht is prachtig en de inrichting ook. Maar van de drankprijzen sla je voor Portugese begrippen achterover. Een sangria bijna 2 keer zo duur als elders. Het wordt mooi geserveerd maar de smaak viel vies tegen. Na een drankje weg gegaan. Met winderig weer is balkon ook niet echt comfortabel.

Rita D, Communications van Reserva da Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Thanks RvdHorst for taking the time in writing us a review. We apologise for not meeting your expectations and that the Sangria was not at your taste. On behalf of theReserva da Villa Staff we would like to thank you for your visit and hope to see you again.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ambiance is prachtig en verzorgd. Ook de ontvangst was keurig. Daarna ging het eerst goed en daarna veel mis. Een goed wijnadvies (ok eerst was de wijnkaart vergeten, maar zoveel soorten wijn per glas door een curieus systeem van automaten) en een smakelijke entree van lokale vleeswaren. Voor het hoofdgerecht kozen we beiden 3 soorten rundvlees van de barbecue met bijpassende groenten van de markt. Het zag er smakelijk uit geserveerd op een (lauwe) leisteen. Op tafel 2 bakken (smakelijke) patat en 2 bakken broccoli met flinters van peen en iets anders groens. Een eerste lichte teleurstelling. Dan het vlees: 3 soorten nauwelijks van elkaar te onderscheiden doorgebakken plakjes vlees. Veel te zout en niet te snijden met het normale mes. Geen bediening die vraagt hoe het smaakt en het eerder bestelde 2e glaasje wijn is nooit bezorgd. Na een uurtje gezeten te hebben met ons voor de helft gegeten vlees, wordt geinformeerd of het heeft gesmaakt. Na ons ontkennende antwoord en toelichting wordt excuses geboden en wordt vervanging aangeboden. Gezien het tijdstip slaan we dit af, evenals het aangeboden gratis dessert.
Na de teleurstelling gaan we het liever naar buiten. We betalen de rekening van 55 euro (het glas wijn dat ik wel kreeg werd gratis aangeboden).
Tsja het kan verkeren.

20 september 2016 beoordeeld

Ons oog viel op de lokatie van het terras. Je zit heerlijk in het zonnetje met uitzicht over de baai. Het is niet druk en door de uitstraling verwacht je dat het ontzettend duur zal zijn. Gelukkig hebben ze de menukaart bij de ingang staan en daarop is te zien dat het reuze meevalt. Hollandse prijzen en misschien voor Portugeze begrippen wat duurder, maar daardoor is er voldoende plek om van een heerlijke lunch met fraai uitzicht te genieten.
Binnen is het nogal donker.

12 augustus 2016 beoordeeld

Restaurant is onderdeel van villa cascais (onderdeel van albatroz groep?). Gekozen vanwege locatie, interieur. Zowel locatie als interieur super. Wij hadden een tafel gereserveerd voor buiten en wIj werden (voor ons gevoel) op een 2e rangs plek gezet en hebben de ober gevraagd (die onze borden van een gezellige plek weghaalde) gevraagd of we ergens anders op het terras konden zitten. Volgens de ober was dit niet mogelijk omdat alles was gereserveerd (!!!). Daar de buitenplek te winderig was ( kon restaurant en obers niets aan doen) konden wij binnen een tafel krijgen. Prima opgelost. Beiden kozen wij voor gazpacho als vooraf (goede keuze, niet super, ook niet slecht). Als hoofdgerecht jacobsschelpen: 3 stuks per persoon. De prijs kwantiteit + kwaliteitverhouding was niet ok. 22 euro betalen voor 3 jacobsschelpen is volgens mij niet in verhouding. Douro wijn was ok. De 2 bediende personeelsleden hadden geen tijd (?) om onze glazen bij te vullen, vandaar dat wij dit zelf hebben gedaan. Nagerecht kaas, waarvan ik dacht dat 1 van de kazen, te lang buiten de koelkast had gelegen (te hard). Het restaurant was niet vol en bij het weggaan was het terras voor de helft gevuld....

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie bij het water. Het eten was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk. Heerlijke wijn op advies van de bediening.
En alles bij elkaar was zeer betaalbaar. €50 voor 2 personen.

Reizigers die Reserva da Villa bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Reserva da Villa geweest? Deel je ervaringen!