“Super leuk knus tentje”
Beoordeling van Dona Flor Cafe & Bistro

Dona Flor Cafe & Bistro
Geclassificeerd als nr. 5 van 666 Restaurants in Cascais
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere bistro! Vriendelijk personeel en je ziet hoe het klaar gemaakt word (open keuken). We zagen dat alles vers en hygiënisch bereid word.
Zeker een aanrader om hier te lunchen!

Datum van bezoek: maart 2018

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein en gezellig cafe in een smal straatje. Aan de rand van het centrum, zo leuk want hier kom je normaal niet zo snel. Echt heel lekker eten, een kleine kaart maar o zo lekker. Loop 2 straten verder dan het centrum maar dan heb je ook iets wat erg lekker is

Datum van bezoek: maart 2018
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurant met hele vriendelijke bediening. Kleine kaart met heerlijke vegetarische gerechten. En niet duur. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek, mooie gerechtjes maar vooral voor vegetariërs. Bediening is OK maar men mag wel wat meer alternatieven aanbieden. Niet iedereen is gek op aubergine.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 februari 2016 beoordeeld

Op weg terug naar het station van Cascais kwamen we toevallig langs "Dona Flor". Het dagmenu: soep, heerlijke vegetarische lasagna met salade en een kopje koffie toe, trok ons aan. Heerlijk gegeten en gezellig gebabbeld met de eigenaresse. Een leuke plek om even op adem te komen na een wandeling en een aanrader voor wie graag vegetarisch eet en gezelligheid zoekt.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Dona Flor Cafe & Bistro bekeken, bekeken ook

In Dona Flor Cafe & Bistro geweest? Deel je ervaringen!