“Uitstekend eten en mooie locatie.”
Beoordeling van Terrazza Cascais

Terrazza Cascais
Reserveren met
Terrazza Cascais is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 603 Restaurants in Cascais
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was voortreffelijk net als de bediening. Lekker buiten gezeten met een mooi uitzicht. Hebben ook lekkere Portugeese wijn op de kaart voor weinig geld.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een frisse zomeravond hier gegeten. Buiten toch iets te fris door de wind dus lekker binnen gezeten. Vriendelijke bediening die uitstekend engels spreken. Hamburger was lekker en de housesteak met port en zoete ui was top ! Kan me voorstellen dat als echt lekkere zomeravond is je mooi uitzicht over de stad hebt.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is super leuk gelegen. Mooie setting. Beperkte kaart. Super lekker vlees gegeten! Vriendelijke bediening.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Allemaal prima gegeten. Jammer genoeg was de tonijn steak wel erg koud van binnen, maar wel goed bereid. Prima bediening. Als je hier wilt eten moet je wel een vlees liefhebben zijn. Lekkere desserts gehad. En een leuke avond.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees was heel erg lekker en de zoete aardappel chips waren ook erg goed! Bediening was erg vriendelijk, we kwamen voor openingstijd aan, maar werden gewoon geholpen zonder probleem. Het kan op het terras erg winderig zijn, wij zijn na het eerste drankje dan ook naar binnen gegaan.

Reizigers die Terrazza Cascais bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Terrazza Cascais geweest? Deel je ervaringen!