“Even zoeken”

Geclassificeerd als nr. 8 van 666 Restaurants in Cascais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste dagen niet direct gevonden maar na wat wandelingen per toeval tegengekomen . Eten is voortreffelijk , kleine kaart met grote smaak. Aandacht voor de gast en knusse omgeving maken het eten tot een onvergetelijke avond. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein en gezellig restaurantje, waar je even naar moet zoeken en dan hopen dat er plaats is. Het eten is er goed, de bediening netjes en vrolijk en het restaurant is dan ook zeer zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toprestaurant! Heerlijk om middels een paar stappen even uit de drukte van de stad te ontsnappen. Het eten is heerlijk, de wijn is goed en het is een knus en gezellig tentje. De bediening is ontzettend aardig en de eigenaresse van de tent is trots op haar zaak en zo ontzettend lief. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!

Datum van bezoek: juli 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit via TripAdvisor gevonden: wat een geweldige tip! Heerlijke burger, bijzonder vriendelijke bediening met passie voor het vak. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Ze waren eigenlijk vol vanavond maar mochten toch komen eten. Heerlijke hamburgers en een gezellig klein restaurant. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Os Bordallos bekeken, bekeken ook

In Os Bordallos geweest? Deel je ervaringen!