“Zeer zeker aan te raden...”
Beoordeling van Os Bordallos

Os Bordallos
Geclassificeerd als nr. 9 van 666 Restaurants in Cascais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein en gezellig restaurantje, waar je even naar moet zoeken en dan hopen dat er plaats is. Het eten is er goed, de bediening netjes en vrolijk en het restaurant is dan ook zeer zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2018

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toprestaurant! Heerlijk om middels een paar stappen even uit de drukte van de stad te ontsnappen. Het eten is heerlijk, de wijn is goed en het is een knus en gezellig tentje. De bediening is ontzettend aardig en de eigenaresse van de tent is trots op haar zaak en zo ontzettend lief. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!

Datum van bezoek: juli 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit via TripAdvisor gevonden: wat een geweldige tip! Heerlijke burger, bijzonder vriendelijke bediening met passie voor het vak. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Ze waren eigenlijk vol vanavond maar mochten toch komen eten. Heerlijke hamburgers en een gezellig klein restaurant. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: maart 2018
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede wijn en het allerlekkerste toetje van heel Cascais (lemonpie!) En de service was goed, persoonlijk en attent en de sfeer super-relaxed. Prijzen zijn ook prima. Er stond een tv met extreme sports aan, voor mij geen enkel probleem, leuk zelfs, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat even 'cool' acht. Verder was het een topavond voor ons!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Os Bordallos bekeken, bekeken ook

In Os Bordallos geweest? Deel je ervaringen!