“Heerlijk visje”

A Nova Estrela
Geclassificeerd als nr. 7 van 666 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gevonden op Tripadvisor, Eenvoudig restaurant, qua ambiance niet helemaal onze keus, maar het eten was er niet minder om, heel smakelijk gegeten. Hartelijke gastvrouw die alles goed in het oog behoud. Prijs kwaliteit top!

Datum van bezoek: september 2018

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke Portugese keuken voor heel weinig geld. En vriendelijke bediening, in een minder toeristisch en rustiger deel van de stad. Ik was hier in juli en kwam hier graag terug.
Wel even reserveren als je een tafeltje wil bemachtigen, zeker in augustus.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. Vriendelijke bediening, rustige locatie, goede prijs kwaliteitverhouding.
Komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de octopus, kabeljauw en fish & chips besteld. Alles was lekker maar niet echt bijzonder. Eerder in andere restaurants dezelfde Portugese gerechten besteld en het ze hadden toch meer smaak. Hier gebruiken ze voor mijn doen iets te veel zout. De prijzen zijn heel redelijk.

Datum van bezoek: juni 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap niet waarom deze tent zo'n hoge rating heeft. Het personeel is vriendelijk, maar ondanks dat het erg rustig was werd er veel vergeten. Ze waren een gerecht vergeten, maar hadden dit wel op de rekening gezet. Ook vergaten ze ons bestek te geven, en moesten we erg lang wachten op de rekening waarna we uiteindelijk ook nog te weinig geld terug kregen. Het eten was ook matig.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die A Nova Estrela bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In A Nova Estrela geweest? Deel je ervaringen!