28 juli 2017 beoordeeld

We hadden een geweldige tijd in het hotel . Het is een mooi hotel heel schoon. Maar wat daar nog bovenuit gaat is de vriendelijkheid van het personeel. Mijn vrouw had een klein ongelukje gehad en haar enkel lelijk verstuikt. Zij moest haar enkel drie keer per dag koelen. Ze boden meteen aan om drie keer per dag ijs te brengen zonder extra kosten. Wat een service. Zo heb ik het nog nergens anders ervaren. We komen zeker terug.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Grupo_Hoteis_Real, Gerente van Grande Real Villa Italia Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Geachte gast,
Wij stellen uw opmerkingen, vooral door commentaar te geven op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers, die wij zeer gewaardeerd.
Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel als de overige eenheden van de groep.
Met vriendelijke groet
Cristóvão Silva - Real Experience Manager
Opmerking: Dit bericht werd met behulp van een vertaalprogramma geschreven dus we verontschuldigen voor eventuele fouten die kunnen bestaan

29 juni 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op 200 m van de jachthaven met talrijke restaurants en de Citadel
Het is een 10 tal minuten stappen naar het centrum van Cascais
Perfecte persoonlijke service in het hotel en beide restaurants
Aangezien het een oud paleis is, is het een eerder kleinschalig hotel
wat de persoonlijke service ten goede komt
Het hotel biedt een uiterst verzorgd ontbijt aan in een prachtige eetzaal
Als ik een minpuntje moet vermelden : een eitje verkrijgen, op de gepaste manier gekookt of gebakken, bleek een hele opdracht te zijn
Voor de rest alles voortreffelijk

Kamertip: De kamers met zicht op de oceaan zijn voortreffelijk
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen
Grupo_Hoteis_Real, Gerente van Grande Real Villa Italia Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear Guest,
Thank you for the feedback and your constructive comments. It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.
We're very glad to know that you enjoyed our staff and our service. Our Guests' satisfaction is our main concern.
We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future at the Grande Real Villaitália Hotel & Spa.
Kind regards,

13 juni 2017 beoordeeld

Alles was super! Boven verwachting. Personeel is heel vriendelijk! Kamers worden optimaal schoon gemaakt goede service en heel vriendelijk! Je hoeft maar te vragen en het word geregeld erg klant vriendelijk!

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Grupo_Hoteis_Real, Gerente van Grande Real Villa Italia Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Sehr geehrter Gast,
Sehr schätzen Ihr Kommentar, als auch die maximale Punktzahl zu unserem Hotel und unserem Service zugeordnet.
Wir hoffen, Sie mit der überlegenen Qualität, die in unserem Hotel sowie jeder andere des Real Hotel Group bezieht wieder begrüßen zu dürfen.
Grüße,
Cristóvão Silva - Real Experience Manger
Hinweis: Dieser Beitrag wurde mit Hilfe eines Übersetzungsprogramm so geschrieben, wir entschuldigen uns für etwaige Fehler, die eventuell existieren

13 juni 2017 beoordeeld

Dit is een schitterend hotel, zeer luxe en niks is te veel voor het personeel. Je hoeft maar te vragen en het wordt geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Hele mooie omgeving.
Mooie zandstranden, leuke winkels in het centrum. Dit is zeker een aanrader. Wij gaan zeker weer terug.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie

Dear Guest,
Thank you for your comments.
We are truly happy to learn that you enjoyed the quality of our hotel. The availability and the friendliness of our staff is a characteristic of all of our staff members, and we're very happy to know that you felt them.
We look forward to your next visit to our hotel.
King Regards,

1 juni 2017 beoordeeld

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Bij aankomst kregen we een upgrade van de kamer. deze was gewoon prachtig! Zowel de ligging, de service als het hotel zelf waren fantastisch.
De omgeving is ook heel mooi. Spijtig genoeg hebben we hier maar 1 nacht verbleven na onze citytrip naar Lissabon, maar we komen zeker nog terug om Cascais en Sintra te ontdekken;

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Grupo_Hoteis_Real, Gerente van Grande Real Villa Italia Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Dear Guest,
Thank you for your comments. They were very kind and we absolutely loved them.
Thank you so much for leaving us your feedback about our Hotel and we hope that we will have you again for another great time at our Hotel.
Kind regards,