“Lovely food”
Beoordeling van Ghandi Palace

Ghandi Palace
Reserveren met
Ghandi Palace is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 624 Restaurants in Cascais
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte (hoogseizoen ) werd er snel een tafeltje voor ons geregeld. Zalig Indiaas biertje, papadum 'on the house' en daarna keuze moeten maken uit al het lekkers op de kaart.
Super gegeten, ondanks de drukte vriendelijke bediening, kortom een aanrader als je in Cascais bent.

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Zeer behulpzame personeel. Het eten is goed gekruid en je proeft dat alles vers is. Zeker voor herhaling vatbaar.

27 oktober 2016 beoordeeld

Voor de eerste keer bij Ghandi Palace gegeten. Restaurant ligt midden in een winkelstraat in Cascais. Nou hebben wij niet echt goede ervaringen met de horeca in het centrum van Cascais maar dit is een goede eetgelegenheid. De bediening is vriendelijk, indiaas, en de service is vlot. Het naanbrood met kokos was lekker van smaak en ook de curry was goed. De porties zijn groot genoeg om je buikje vol te eten zonder een nagerecht. Neem er een lekkere indiaas Cobra bier bij en je geniet.

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden eens weer lekker Indiaas eten, maar het was een bittere teleurstelling. Het eten was flauw en er zat niet veel smaak aan. Tevens was het ook niet pittig...jammer!

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. We moesten even wachten op onze gereserveerde tafel, wat tot veel verontschuldigingen en een gratis drankje leidde. Prima opgelost. Heerlijke, smaakvolle gerechten. Juiste hoeveelheid bijgerechten geadviseerd

Reizigers die Ghandi Palace bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Ghandi Palace geweest? Deel je ervaringen!