Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Vorstelijk logeren in hotel Miragem. Prachtig hotel aan zee. Groot hotel. Prachtig aan de kust gelegen. Centrum binnen 10 minuten bereikbaar . Ontbijt van alles voorzien. Lunch op terras met prachtig uitzicht . Kamers op en top verzorgd. Je voelt je als koning te gast.

Datum van verblijf: juni 2019
JoseBranco0001, Diretor-Geral van Hotel Cascais Miragem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2019

Dear Guest
It was a pleasure to have you as our guest! Thank you for your preference in Hotel Cascais Miragem. We appreciate your kind review regarding our food quality, staff and hotel facilities. We are glad that you enjoyed your stay.
Looking forward to welcome you back in a near future, we wish you al the best. Kind Regards, José Branco General Manager

Beoordeeld op 12 mei 2019

We zijn er op een middag gaan lunchen. In de week krijg je een geweldig uitgebreid buffet voorgeschoteld. Er is gewoon te veel om te kiezen. Zeer vers en kwalitatieve topproducten. Zeer vriendelijke obers. Ik kom terug.

Datum van verblijf: mei 2019
JoseBranco0001, Diretor-Geral van Hotel Cascais Miragem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear Geoffrey,
Thank you for choosing Hotel Cascais Miragem for your recent stay. We truly appreciate your comments and feedback regarding your Hotel and we hope to welcome you back.
Kind regards,
José Branco
General Manager

Beoordeeld op 21 november 2017

Voor een optimaal comfort en perfecte gastvrijheid, moet je hier naar toe.
De keuken is perfect voor ontbijt en lunch buffet, erg goed verzorgd.
De congress ruimte is goed en van alle gemakken voorzien.
Service is top.

Datum van verblijf: mei 2017
José Branco, Diretor-Geral van Hotel Cascais Miragem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Dear Mr. Ies K,
Thank you very much for your preference in Hotel Cascais Miragem! We are delighted to hear that you enjoyed your stay, the breakfast and conference room.
Your feedback is very important to us and we really apreciate your experience sharing to other guests and future guests. Looking forward to welcome you back, we wish you all the best.
Kind Regards,
José Branco General Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Top klasse hotel. Goede locatie tussen Cascais en Estoril. Station op loopafstand dus je bent zo in Lissabon. Alle denkbare faciliteiten zijn aanwezig. Personeel uiterst vriendelijk, behulpzaam en correct. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed. Bar voor de lunch is goed, lekkere wijnen. Kamers zijn goed, goede service en mooi uitzicht met ruime balkons. Kortom aanrader voor als je in Cascais wilt verblijven. 5 sterren zeker waard.

Datum van verblijf: augustus 2017
José Branco, Diretor-Geral van Hotel Cascais Miragem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dear Mr. Pvhsoft,
Thank you very much for sharing your experience at Hotel Cascais Miragem. We are grateful for your kind comments regarding our hotel. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
Looking forward to your next visit, we wish you all the best,
Kind Regards,
José Branco - General Manager

Beoordeeld op 27 juli 2017

Wij bezochten dit hotel nu voor de 3 x en zijn nog steeds onder de indruk van de luxe en vriendelijke service
Wij hadden een kamer met zeezicht op de 5 de etage , heel,rustig en werkelijk mooi zeezicht, terras is aangelegd met kunstgras en heeft 2 stoelen en tafel
Kamers zijn ruim en bieden alle comfort
Badkamer is ruim en heeft goede spa producten , ik had wel liever een inloopdouche gehad dan bad met douche wand
Zeer royaal ontbijtbuffet s morgens , je kan het niet voorstellen of het ligt er en alles krakend vers
Ook de lunch / snack aan het zwembad was zeer lekker
Het a la carte restaurant kunnen wij zeker aanbevelen , wij hebben lekkere vis gegeten en de bediening was wederom heel vriendelijk en attent
Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken

Dear Guest,
Thank you for your feedback and preference on Hotel Cascais Miragem!
It is always a pleasure to welcome you!
We are delighted to know that you enjoyed our Deluxe rooms with a private balcony and a view over the sea, our buffet breakfast served at the Oasis Restaurant and also our set menu Restaurant, the Gourmet.
Thank you again for your preference in Hotel Cascais Miragem! We look forward to welcome you back!
With our best regards,
José Branco - General Manager