“Must eat!”

Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
29 april 2019 beoordeeld

Een kleine winkel met heerlijke gebakjes. Twee dingen uitgeprobeerd die we nog niet kenden. en het was geweldig. Beiden een totaal andere smaak allebei lekker. De witte torentjes op de foto, zijn heel machtig. Lijken niet groot, maar vullen enorm. Helemaal opgegeten op het terrasje voor de deur. Zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: april 2019

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super om een koffie met gebak te gaan drinken. Je hoeft in alle restaurants van Cadcais geen dessert te bestellen, ga gewoon even naar Bijou en kies je lievelingsgebak uit de toog. Koffies in alle maten en smaken.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk kleinschalig terras op pleintje in Cascais. Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke locale lekkernijen voor bij de koffie! Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
Filipa C, Proprietário van Bijou de Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Hartelijk dank! Thank you very much!

20 mei 2018 beoordeeld

Het blijft een bijzonder fenomeen in Portugal, de pastelaria. Wij maakten er eerder kennis mee aan de Algarve en nu gelukkig ook weer aan de Costa de Lisboa. Drukke gelegenheden met vitrines vol lekkers. In Nederland zou je eerste indruk zijn dat je bij een banketbakker bent beland. Hier weet je inmiddels dat het assortiment veel groter is en dat je er ook drankjes met hapjes of maaltijden kunt nuttigen. Van dit andere aanbod hebben wij in de nazomer van 2017 geen gebruik gemaakt (maar wie weet, voor 2018 hebben wij Cascais al weer geboekt), wij beperkten ons tot het ruime assortiment in gebak, koek en cake. Op dat terrein zijn de Portugezen meesters! Lekker na een stranddag door het centrum slenteren en dan hier nog even een kopje koffie met wat lekkers of iets meenemen naar je eigen accommodatie. Soms ook noodzakelijk, want het is een drukke gelegenheid. Een zitplaats is dus lang niet altijd verzekerd.

Datum van bezoek: september 2017
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om koffie met iets lekkers te nemen , goeie broodjes en o.a. heerlijke bacalau en soep !
Ontzettend vriendelijk personeel : kortom n aanrader

Datum van bezoek: maart 2018
Filipa C, Proprietário van Bijou de Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

Heel erg bedankt!
Thank you very much

Reizigers die Bijou de Cascais bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Bijou de Cascais geweest? Deel je ervaringen!