“Superlekker dessert en koffie”
Beoordeling van Bijou de Cascais

Bijou de Cascais
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Bakkerijen in Cascais
Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super om een koffie met gebak te gaan drinken. Je hoeft in alle restaurants van Cadcais geen dessert te bestellen, ga gewoon even naar Bijou en kies je lievelingsgebak uit de toog. Koffies in alle maten en smaken.

Datum van bezoek: augustus 2018

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk kleinschalig terras op pleintje in Cascais. Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke locale lekkernijen voor bij de koffie! Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
Filipa C, Proprietário van Bijou de Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Hartelijk dank! Thank you very much!

20 mei 2018 beoordeeld

Het blijft een bijzonder fenomeen in Portugal, de pastelaria. Wij maakten er eerder kennis mee aan de Algarve en nu gelukkig ook weer aan de Costa de Lisboa. Drukke gelegenheden met vitrines vol lekkers. In Nederland zou je eerste indruk zijn dat je bij een banketbakker bent beland. Hier weet je inmiddels dat het assortiment veel groter is en dat je er ook drankjes met hapjes of maaltijden kunt nuttigen. Van dit andere aanbod hebben wij in de nazomer van 2017 geen gebruik gemaakt (maar wie weet, voor 2018 hebben wij Cascais al weer geboekt), wij beperkten ons tot het ruime assortiment in gebak, koek en cake. Op dat terrein zijn de Portugezen meesters! Lekker na een stranddag door het centrum slenteren en dan hier nog even een kopje koffie met wat lekkers of iets meenemen naar je eigen accommodatie. Soms ook noodzakelijk, want het is een drukke gelegenheid. Een zitplaats is dus lang niet altijd verzekerd.

Datum van bezoek: september 2017
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om koffie met iets lekkers te nemen , goeie broodjes en o.a. heerlijke bacalau en soep !
Ontzettend vriendelijk personeel : kortom n aanrader

Datum van bezoek: maart 2018
Filipa C, Proprietário van Bijou de Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

Heel erg bedankt!
Thank you very much

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1e dag in Portugal bezocht.
Prijzen zijn naar Belgische normen laag,maar naar Portugese (bleek later) prijzig.
€1,4 voor pasteis de nata = duur.
Soep van de dag was lekker,maar portie valt ook klein uit tov andere etablissementen.
Maar pas op! Er zijn 3 prijzen op de kaart (die je vooraan de toog kan gaan bekijken in super kleine letters) : buiten, binnen of meenemen!.

Datum van bezoek: juli 2017
Filipa C, Proprietário van Bijou de Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Thank you for your review. We would like to clarify our prices: we do have 3 different prices depending on the service level. Customers who buy the products directly at the counter will pay a lower price vs. customers who want to seat at the tables inside or at the tables outside in the terrace, where they will be waited by our staff. Also, we are obliged by local law to display the different prices - this way the customer is protected from scam. Finally, just to explain that our prices are the lowest in this very busy central location.

Reizigers die Bijou de Cascais bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Bijou de Cascais geweest? Deel je ervaringen!