“Prima kwaliteit voor goede prijs ”
Beoordeling van Pikas - Tapas & Petiscos

Pikas - Tapas & Petiscos
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Pikas - Tapas & Petiscos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 172 van 630 Restaurants in Cascais
Keukens: Italiaans, Portugees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje met enthousiaste bediening en goed eten. Ligt op een beetje vreemde plek, maar is echt de moeite waard. We komen er graag!

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat zoeken in het wijk hadden we het restaurant gevonden. Daar heerlijk gegeten, pizza wordt gebakken in een oven die met hout gestookt is. Pizza was lekker dun zonder aangebrande stukken. Bediening was goed, al met al een goede aanrader.

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. Het restaurant zit in een buitenwijk van Cascais, maar is goed te vinden met navigatie. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eventjes zoeken naar Pikas, naar aanleiding de goede recensies van Tripadvisor hadden wij het gevoel dit restaurant op onze 3de vakantiedag te moeten bezoeken.
Toen wij aankwamen, zonder reservering, waren wij de enige gasten. Wij werden hartelijk welkom geheten door de eigenaar, die zoals anderen al hadden ervaren, uitstekend Engels spreekt. Brood met olijfolie, balsamico en oregano kwam op tafel met heerlijke olijven.
Omdat de menukaart alleen in de Portugese taal is, vertaalde de eigenaar alle Tapas gerechten en gaf aan welke de moeite waard zijn.
Na zijn uitleg kozen wij 7 Tapas gerechten. Wat een geweldige smaken! 1 van de gerechten die we hadden gekozen waren de kippenvleugels met zeer hete saus, heerlijk!
De eigenaar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en was zeer gastvrij.
Als toetje hadden we een heerlijke tiramisu met espresso.
De eigenaar schonk ons een slotje Jim Beam bourbon in, top.
Heerlijk eten in een gastvrij restaurant.
Als je gaat voor goed eten, waarbij het eten belangrijker is dan het uitzicht tegen een goede prijs, dan is Pikas zeker de plek om naar toe te gaan tijdens je verblijf in omgeving Cascais.

23 juli 2015 beoordeeld

We hadden dit restaurant gevonden via Tripadvisor en alle positieve beoordelingen zijn héél terecht. Het restaurant is niet makkelijk te vinden en er was niet zoveel volk. Maar dat zorgde ervoor dat de eigenaar alle tijd nam om ons te verwennen. We werden begroet met een lekker aperitiefje en vers gebakken brood. Daarna hielp de eigenaar met het bestellen van de Petiscos. Alle gerechten worden à la minute gemaakt met verse ingrediënten. We hebben een 10-tal Petiscos gegeten en die waren allemaal perfect en zeer lekker. Als je niet altijd op zoek bent naar een mooi uitzicht tijdens het eten, moet je dit restaurant proberen.

Reizigers die Pikas - Tapas & Petiscos bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Pikas - Tapas & Petiscos geweest? Deel je ervaringen!