“Correct”

Keukens: Belgisch, Portugees, Vis en zeevruchten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 november 2018 beoordeeld

Last minute op de middag langsgegaan. Naar gewoonte, lekkere portie mosselen zonder veel extra's. Vriendelijke bediening, en zij die voor de mosselen met Chilli gaan, een extra karaf water is aangeraden.

Datum van bezoek: november 2018

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mosselen met patatjes op. Smaken citroen munt en mediterraan. Natuurlijk een heerlijk gin tonic erbij. 2 shifts 19-21 en van 22-24. Wij hebben half 6 gegeten omdat we dat via tripadvisor konden reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en sfeervol restaurantje met veel verschillende mosselen (wij probeerden de Belgische en de Portugese, vooral de laatste echt een aanrader!). Voor tafelgenoten die niet van mosselen houden zijn er (heel lekkere!) vleesgerechten. De Gin Tonics zijn er ook in vele soorten, echt genoten!

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein hip gezellig rest met een exclusieve mosselenkaart en dekens om s avonds de wind buiten te trotseren een absolute aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje om eens te gaan eten. Keuze uit diverse originele bereidingen van mosselen. Personeel is vriendelijk, zaak is hip en netjes.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Moules and Gin bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Moules and Gin geweest? Deel je ervaringen!