“Cascais ”

Keukens: Deli, Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk straatje en Cascais zeker de moeite om langs te gaan ,en trein naar Lissabon zodat je er niet met de wagen heen moet.

Datum van bezoek: februari 2018

30 september 2017 beoordeeld

heerlijke portugese hapjes. Leuk zaakje en goede service. Altijd redelijk vol dus wees op tijd. De gevulde champignons waren heerlijk.

Datum van bezoek: september 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveer! Loop wat rond en kom dan! Bestel een fles wijn en laat 4 de mixed tapas langskomen! Je zal niet teleur gesteld worden. 60euro voor een aangename ervaring!

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

VALSE BELOFTE!! Tenminste als het om de rekening gaat. We betaalde 70 euro incl. 3 gin tonic voor deze maaltijden met brood. De vast vrouw beloofde ons rond de 50 euro uit te komen, wat ook wel begrijpelijk is voor deze kleine maaltijden.

Lekker gegeten maar we voelde ons zwaar bedrogen!

Tapas eten en een eerlijke prijs betalen? Loop het centrum uit richting Monte Estoril 15 minuten. Loop dan even bij Tapas do Monde binnen. Super tapas en voor 30 euro eten en drinken!!

Deze tent hoef ik niet meer naar toe!

Datum van bezoek: juni 2017
16 oktober 2016 beoordeeld

Klein restaurant waar je zeker moet reserveren. Heerlijke tapas. Ze worden voor je uitgezocht en als je het niet bevalt gaat het terug en betaal je er ook niet voor.
Neem vooral de gegratineerde champignons. Die zijn zo lekker. Er wordt ook prima wijn geschonken en de bediening is erg hulpvaardig.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Dom Diniz bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Dom Diniz geweest? Deel je ervaringen!