“Gezellig barreke”

Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar waar we met tien buiten op het terras iets gedronken hebben. Sagres, guiness, desperado of heineken ....

Datum van bezoek: augustus 2017

15 maart 2017 beoordeeld

Een echte Ierse pub waar je echt Iers bier en cider kan drinken, de zondagslunch is overheerlijk en copieus, bij het dessert dacht ik dat mijn maag ging ontploffen.
Als je nog nooit in Ierland bent geweest kan je het hier ook bezoeken.
De bediening is hartelijk,professioneel en Iers, een aanrader. Wel reserveren voor de lunch.

Datum van bezoek: maart 2017
16 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk met vrienden drankjes gedronken. Een prima pub. Lekker biertje, wijntje, portje, aardige mensen achter de bar. Dat maakt o.a. de vakantie fijn. De life muziek is echt van hoge kwaliteit. Prachtig, zeker vanavond.

Datum van bezoek: oktober 2016
17 juni 2016 beoordeeld

Er is een kleine terras voor de pub en binnen is het interieur echt Iers met vele foto's en alles van sport waar ze van houden, voetbal, honkbal, rugby, golf. je bent wel een tijdje zoet om alles te bekijken.

Datum van bezoek: juni 2016
26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige Irish pub met iedere donderdag live muziek. Een aanrader voor een gezellige avond. Jammer is wel dat er geen eten geserveerd wordt.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die O'Luain's Irish Pub bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In O'Luain's Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!