“Beste kippetjes ever”

Somos um regalo
Geclassificeerd als nr. 65 van 666 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 jaar geleden voor het eerst bezocht en toen al onder de indruk van de smaakvolle kip. Nu weer terug geweest en het was weer heerlijk. De kip heeft een mooi krokant velletje en zowel de gewone kip als de kip piri-piri is erg smaakvol. Goed restaurant voor jong en oud. Ook de wijnkaart is prima met een ruime keuze. Als we de volgende keer weer in Cascais zijn dan gaan we er weer naartoe.
Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede plaats om Frango Piri Piri te eten. De Portugese kip van de BBQ. Goede prijs vs kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

“Per ongeluk” liepen we hier langs. Een echte lunchplek voor de locals en een verdwaalde tourist. Heerlijke kip piri piri (heet) frites en een tomaten salade. De menu keus is niet groot maar wat zou je anders willen. Omlopen meer dan waard. Hele goede value for money.

Datum van bezoek: oktober 2017
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. Heerlijke kip, uitvoering Spicy. De Fries was de beste die ik ooit heb gegeten. Helaas beperkte kaart. Alleen salade met tomaat en uien. Geen groene salade. Bediening werkt hard en is zeer vriendelijk. Helaas: twee verschrikkelijke TV's. Waarom TV's in een restaurant? De prijzen van de gerechten en de drankjes zijn zijn zeer redelijk, zeker in vergelijking met de rest van Cascais.

Datum van bezoek: september 2017
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant staat met name bekend om zijn gegrilde kip (piri piri). En wat ons betreft is dit ook een echte aanrader!
De tomatensalade was ook heerlijk.
De bediening was wat rommelig maar je krijgt hier echt waar voor je geld.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Somos um regalo bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Somos um regalo geweest? Deel je ervaringen!