“Echt goed gegeten ”
Beoordeling van Valerio

Valerio
Reserveren met
Valerio is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 650 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel kleine gerechten echt goed gegeten. Heerlijke tapas en coquilles. Vergezeld door prima wijn en vriendelijke service. Aangeraden restaurant op het haven terrein van Marina Cascais

Datum van bezoek: augustus 2018

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen sfeer....sterker nog....een slechte sfeer.
Het personeel leek er weinig zin in te hebben. Maar opvallend was hoe zij elkaar negeerden.
De glimlach van de mooie blonde eigenaresse verdween zo snel ze weer de tafel wegliep.
Het eten was niet slecht hoor maar zeker niet vernieuwend of verrassend.
Ik zou mijn geld er niet meer uitgeven.

Datum van bezoek: oktober 2016
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten in een tapas restaurant met vele lekkere gerechtjes op de kaart. Mozzarella, coquilles, ham. Als hoofdgerecht pasta met garnalen. Al met al niet duur. Bediening was vriendelijk en je hoefde niet lang op het eten te wachten. Enige hinderlijke dat er nog steeds gerookt wordt op het deels afgesloten terras. Ook kan er alleen contant worden afgerekend.

Datum van bezoek: augustus 2016
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Good food ...nice people and location.
Echt een aanrader. Tapas gegeten voor weing geld. Aanrader als je in Cascai of omgeving bent

Datum van bezoek: juni 2016
20 maart 2016 beoordeeld

We waren de enige gasten tijdens deze lunch. De inrichting heeft z'n beste tijd gehad. En het was niet goedkoop. Maar het eten was heerlijk.

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die Valerio bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Valerio geweest? Deel je ervaringen!