“Lange wachttijden”

Keukens: Japans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde 40 minuten voordat wij onze eerst bord sushi kregen, terwijl er wijnig klanten ( geen drukte ) aanwezig waren. De ervaring was hierbij niet best.

Hierbij was de sushi niet slecht alleen de wachttijd is erg lang.

Datum van bezoek: juli 2018

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ontzettend lekker sushi gegeten. De sushi is vers er heeft erg veel smaak. We hebben 2x de sushi van de chef gegeten, deze was erg afwisselend en smakelijk. Een verrassing was de sushi met Philadelphia en aardbei, heeel erg lekker!
Het is zeker niet goedkoop hier, zelfs duur voor Portugese begrippen, maar zeker het geld waard. Bediening was ook heel erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2018
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig tegenaan gelopen, wat een geluk!! Heerlijke sushi en gezellig terras. We raden iedere sushi liefhebber aan hier te gaan eten en komen hier zeker terug als we weer in cascais zijn!!

Datum van bezoek: oktober 2017
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, erg behulpzaam. Lekker eten, niet te duur. Leuk uiterlijk en fijne sfeer. Makkelijk te vinden vanuit het centrum.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk tegenaan gelopen, maar zalig gegeten. Personeel heel vriendelijk en een super mooi terras!! Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Sushissimo bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Sushissimo geweest? Deel je ervaringen!