“Heerlijk verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Farol Hotel
Beoordeeld als nr. 7 van 40 hotels in Cascais
26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, leuke bediening, lekker ontbijt. Restaurants zijn ook prima, maar niet goedkoop. Kamer is uitstekend, het enige negatieve is gebrek aan kastruimte. Zwembad en terras liggen prachtig. Voldoende parkeergelegenheid zonder bijbetaling. Wij komen terug!!

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner

11 maart 2015 beoordeeld

mooi hotel, luxe uitstraling. De ligging is geweldig aan zee. Kamer is prima in orde. Badkamer verouderd met een slechte ventilatie. Hoge instap in bad.
Ontbijt is erg goed met een geweldig zicht op de zee.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
De omgeving van Cascais is geweldig mooi. Met de trein vanuit Lissabon heerlijk een paar dagen richting zee!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
11 november 2014 beoordeeld

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht. Wel zorgen dat je mooie kamers krijgt. De kamers aan de zijkant van het hotel zijn wat minder Centrum en de haven binnen loopafstand. Je kan er heerlijk vertoeven aan het zwembad en genieten van de omgeving

• Verbleef: September, 2014, reisde voor zaken
23 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend hotel. Prachtige integratie van modern en bestaand. Personeel uiterst vriendelijk, gedienstig ,meertalig.
Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend mooi. Poolservice excellent, handdoeken ter beschikking zoveel je maar wil.
Restaurants prima. Lekker en verzorgd. Poolbar diverse lekkere snacks te verkrijgen.
Een minpuntje voor ons was het lawaai op de kamer en dit enkel ' s avonds als het restaurant werd opgeruimd. Onze kamer lag immers onder de sushi bar.
Conclusie leuk hotel om tot rust te komen

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
FarolHotel, Gerente van Farol Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2014

Dear guest,

Thank you sharing your comments regarding your stay at the Farol Hotel. We are looking forward to welcoming you back again soon to provide you with more special moments!

Kind regards,

Ana Maria Tavares,
Managing Director

4 juli 2014 beoordeeld

Een super hotel, echt een aanrader. De service is super, ze zijn zeer behulpzaam, sociaal en klantvriendelijk. Ook wordt er door al het personeel uitstekend Engels gesproken. Het hotel zelf is in 1 woord adembenemend. De locatie is ongelofelijk. Vanaf je ligbedje aan het zwembad kijk je uit op een azuurblauwe zee! Het terras is chique en modern ingericht, erg mooi!

Ook onze kamer was prachtig, een heerlijk zacht bed met een lading kussens. Waar je in sommige hotels kussens hebt zo dik als je hand heb je hier ieder 3 grote donzige kussens, heerlijk! Ook de kamer is chique en modern ingericht.

Kortom dit hotel is een echte aanrader! Vooral als je specifiek op vakantie gaat om te relaxen.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden
FarolHotel, Gerente van Farol Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2014

Dear Madam,

Kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

16 juli 2013 beoordeeld

Net terug van een paar dagen Portugal, Cascais. Wij verbleven in het Farol Design Hotel in een design kamer. We kunnen niets anders zeggen, dan dat we hebben genoten van het verblijf, de service, lokatie en kamer. Ontspanning, heerlijke Sushi en vooral relaxen!!! De medewerkers doen alles om het verblijf tot een succes te maken. Alles wordt tot in de puntjes geregeld., Receptie regelt alles voor je, vervoer naar Lissabon etc.

Echt top, gaan!!!

Edith en Gwen

Kamertip: Designer suite aan de zee zijde of de suites in het oude gedeelte of een hoek suite met rondom glas ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
19 oktober 2012 beoordeeld

Dit is een absolute aanrader. Een prachtig hotel direct aan kust met geweldige kamers ( boek een kamer met zeezicht!!), fantastisch eten en een team die helemaal op de gast gefocust is. De dames van de receptie geven je een rondleiding en maken dat je je direct thuis voelt. Het ontbijt is niet overdreven uitgebreid maar dik in orde. En je eet met uitzicht op de golven en de rotsen. Prachtig! Ze hebben een Braziliaan die de meest spectaculaire sushi maakt....bovendien een geweldige aardige en goedlachse vent.....zoals de rest van het personeel.
Weekje relaxen in een superhotel?Farol!

Kamertip: kamer antonius augustus ( 214) heeft prachtig zeezicht bij de rotsen en een balkon. kamer naast ons ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cascais bekeken
op 0,5 km afstand
Fortaleza do Guincho
nr. 6 van 40 in Cascais
579 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Farol Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Farol Hotel

Adres: Avenida Rei Humberto II de Italia 7, Cascais 2750-800, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Cascais
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 5 hotel aan het strand in Cascais
Nr. 6 romantisch hotel in Cascais
Nr. 7 luxe hotel in Cascais
Nr. 8 zakenhotel in Cascais
Prijsklasse: €96 - €439 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Farol Hotel 5*
Aantal kamers: 33
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Farol Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Farol Design Cascais
Hotel Farol Design

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?