• Zwembad
  • Zwembad
  • Restaurant
Martinhal Cascais(Cascais)
11 maart 2015 beoordeeld

mooi hotel, luxe uitstraling. De ligging is geweldig aan zee. Kamer is prima in orde. Badkamer verouderd met een slechte ventilatie. Hoge instap in bad.
Ontbijt is erg goed met een geweldig zicht op de zee.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
De omgeving van Cascais is geweldig mooi. Met de trein vanuit Lissabon heerlijk een paar dagen richting zee!

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
11 november 2014 beoordeeld

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht. Wel zorgen dat je mooie kamers krijgt. De kamers aan de zijkant van het hotel zijn wat minder Centrum en de haven binnen loopafstand. Je kan er heerlijk vertoeven aan het zwembad en genieten van de omgeving

• Verbleef: september 2014, reisde voor zaken
23 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend hotel. Prachtige integratie van modern en bestaand. Personeel uiterst vriendelijk, gedienstig ,meertalig.
Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend mooi. Poolservice excellent, handdoeken ter beschikking zoveel je maar wil.
Restaurants prima. Lekker en verzorgd. Poolbar diverse lekkere snacks te verkrijgen.
Een minpuntje voor ons was het lawaai op de kamer en dit enkel ' s avonds als het restaurant werd opgeruimd. Onze kamer lag immers onder de sushi bar.
Conclusie leuk hotel om tot rust te komen

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
FarolHotel, Gerente van Farol Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2014

Dear guest,

Thank you sharing your comments regarding your stay at the Farol Hotel. We are looking forward to welcoming you back again soon to provide you with more special moments!

Kind regards,

Ana Maria Tavares,
Managing Director

4 juli 2014 beoordeeld

Een super hotel, echt een aanrader. De service is super, ze zijn zeer behulpzaam, sociaal en klantvriendelijk. Ook wordt er door al het personeel uitstekend Engels gesproken. Het hotel zelf is in 1 woord adembenemend. De locatie is ongelofelijk. Vanaf je ligbedje aan het zwembad kijk je uit op een azuurblauwe zee! Het terras is chique en modern ingericht, erg mooi!

Ook onze kamer was prachtig, een heerlijk zacht bed met een lading kussens. Waar je in sommige hotels kussens hebt zo dik als je hand heb je hier ieder 3 grote donzige kussens, heerlijk! Ook de kamer is chique en modern ingericht.

Kortom dit hotel is een echte aanrader! Vooral als je specifiek op vakantie gaat om te relaxen.

• Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
FarolHotel, Gerente van Farol Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2014

Dear Madam,

Kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

16 juli 2013 beoordeeld

Net terug van een paar dagen Portugal, Cascais. Wij verbleven in het Farol Design Hotel in een design kamer. We kunnen niets anders zeggen, dan dat we hebben genoten van het verblijf, de service, lokatie en kamer. Ontspanning, heerlijke Sushi en vooral relaxen!!! De medewerkers doen alles om het verblijf tot een succes te maken. Alles wordt tot in de puntjes geregeld., Receptie regelt alles voor je, vervoer naar Lissabon etc.

Echt top, gaan!!!

Edith en Gwen

Kamertip: Designer suite aan de zee zijde of de suites in het oude gedeelte of een hoek suite met rondom glas en zicht op zee.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner