“Goede prijs, heerlijk eten”
Beoordeling van Pateo Do Petisco

Pateo Do Petisco
Geclassificeerd als nr. 56 van 603 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keus aan gerechten. Vriendelijke bediening. Alles smaakte voortreffelijk! Het is even zoeken maar zeker de moeite waard.

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super aardige bediening. En fantastisch eten! Druk bezochte zaak wat meer dan logisch is. We werden getipt door een local om hier te eten, en wat zijn we blij dat we gegaan zijn. TOP tentje!

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligheid, uitstekend eten voor zeer acceptabele prijzen en vriendelijke bediening. Veel Portugezen en ds een goede bevestiging. Echte aanrader hoor!!

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen steak Pateo, heerlijk. A la Loutje maar dan 50% goedkoper. Meteen voor morgen gereserveerd .... Dan gaan we tapas eten. Is trouwens maar 20 minuten lopen van hotel Pestana

28 april 2016 beoordeeld

Top restaurant, superieure bediening. Lekker lokale atmosfeer. Heerlijke steaks in allerlei varianten. Prima wijnkaart en ook goede suggesties van de chef. De steaks, a 10 euro (!)zijn echt van top-kwaliteit! Hier gaan we zeker terug!

Reizigers die Pateo Do Petisco bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Pateo Do Petisco geweest? Deel je ervaringen!