“Prima”
Beoordeling van Conceito Food Store

Conceito Food Store
Reserveren met
Conceito Food Store is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 578 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees, Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, prima bediening, geen hele grote porties, wijn zelfs erg zuinig geschonken. Prijs te laag voor hetgeen wordt geboden. Kortom: prima!

Schrijf een beoordeling

14 juli 2017 beoordeeld

Zeer lekker restaurant. Elke gang was zeer verrassend. Je kan kiezen tussen een menu van 25/35/45 euro. De aangepaste wijnen waren vrij prijzig terwijl je wel heel weinig wijn krijgt, dus dit vonden we niet echt de moeite. Wel waren de wijnen zeer lekker. Het restaurant was zeer netjes en had een open keuken. Het restaurant was ook zeer mooi en deftig. Het personeel was enorm vriendelijk. Zeker een aanrader, maar de rekening loopt wel snel op, wat je natuurlijk ergens kan verwachten als het van zo'n goede kwaliteit is.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ging hier met een groep gasten 20 personen uit eten. Had vooraf besteld en we gingen voor een 4 gangen menu.
Het was een geweldige ervaring van hoog culinair nivo met een prachtig palet van smaken.
Ik ga hier zeker terug komen.
De bediening is wel erg gericht op Vanessa die het management doet, de andere dames waren matig geïnformeerd maar datums een details. Alle gasten waren zeer te spreken over het menu, de smaken en de sfeer.

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle waarderingen over dit restaurant hadden we besloten dit te gaan testen
Onze mening:
Klein, strak restaurant met een mooie open keuken
Bediening: absoluut top
Het eten was voor Portugese begrippen heel bijzonder, maar dit komt doordat zij de Franse keuken niet kennen en in bijna alle restaurants plat gebombardeerd worden met dezelfde spijskaarten
Maar voor ons Nederlanders is dit een middelmatig restaurant, waarschijnlijk te wijten aan de vele uitstekende restaurants die Nederland rijk is
Er is bij Conceito absoluut geen "smaaksensatie" en zouden wij hier zeker niet voor omrijden
De prijs/kwaliteit van € 35,00 voor een 4-gangen menu is helemaal in orde
Ons eindcijfer is een 8, dit voor de leuke inrichting, strak modern en de liefelijke bediening

6 september 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt in een buitenwijk van Cascais (vanwaar de chef afkomstig is) en is zonder GPS nauwelijks te vinden. Er is geen kaart, maar 3 zeer mooie menu's die dagelijks veranderen. De bediening is ongelooflijk vriendelijk en naturel, het eten is zeer lekker en origineel, met lokale producten en verfijnd. De prijs is nauwelijks duurder dan het gemiddelde Portugees restaurant. Het is het zoeken meer dan waard. Een absolute aanrader.

Reizigers die Conceito Food Store bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Conceito Food Store geweest? Deel je ervaringen!