“Heerlijk vegatarisch en vegan restaurant.”

Cafe Galeria House of Wonders
Geclassificeerd als nr. 11 van 578 Restaurants in Cascais
Keukens: Mediterraan, Gezond, Café
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld

Wij kregen 2 grote plateaus met van alles erop, zoals humus en salade met feta..en nog veel meer. smaakte heerlijk allemaal. en voor dat geld, is rijkelijk gevuld. In de ochtend teruggekomen een keer. Ook heerlijk! Yoghurt met granola en vruchten was erg lekker. En de sfeer op het rooftop is ook erg leuk. service ook top!

Schrijf een beoordeling

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke stek om aan 't eind van de dag nog effe uit te waaien op het dakterras in de avondzon! Het eten is een streling voor de tong, een waaier aan Zuiderse smaken. Leuk en vriendelijk personeel. Zalige jazz muziek. Uitgebaat door een Nederlandse dame die plezier heeft in haar "bedrijf" (haar woorden). Ze heeft 33 mensen in dienst. Wij hebben niet gegeten in het restaurant, maar op het dakterras waar je vooraf - 1 verdiep lager - je schotel of hapjes bestelt. Heerlijke fruitsappen ook!

5 september 2017 beoordeeld

Na een mooie wandeling door Cascais kwamen we op het pleintje bij House of wonders met supervriendelijk personeel en heerlijk gezonde hapjes en dranken. Na de koffiepauze zijn we later teruggekomen voor het vegetarische diner, wat heerlijk smakelijk gekruid was.....(echt geen vlees gemist)

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel beslist geen vegetariër, heb ik hier geweldig gegeten. Keuze uit maar liefst 10 schalen met heerlijk eten, waarbij je voor slechts €8,75 zelf een schaaltje kan samenstellen. Vaak is vegetarisch ( in mijn beleving althans) vaak wat eenzijdig en flauw, maar hier was alles zeer smaakvol en subtiel gekruid, waardoor elke hap een heerlijke smaak en smaakexplosie in je mond teweegbracht. Daarbij een heerlijke koele samenstelling van blueberries, lime en verse sinaasappelsap gedronken . De leuke en vriendelijke bediening maakte het feestje compleet. Fantastisch concept met een geweldige uitvoering! Petje af!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzondere plek om te gaan eten, koffie drinken of wijntje te nemen. Je moet dit gewoon mee maken. De gerechten smaken bijzonder lekker, verse producten , heerlijke entourage en vriendelijke bediening. Twijfel geen seconde, kom hier graag weer terug.

Reizigers die Cafe Galeria House of Wonders bekeken, bekeken ook

In Cafe Galeria House of Wonders geweest? Deel je ervaringen!