Beoordeeld op 16 augustus 2018

Hotel ligt aan een strand en dichtbij een haventje van Cascais, net in het Centrum, erg toeristisch en je hebt een mooi zicht vanuit de lounge op het dakterras. De kamers zijn mooi en net we hadden niet extra betaald voor zeezicht , we hadden wel een ruim terras met zicht op binnenmuren, voor 2 overnachtingen is dat zeker OK. Beneden is het wat ouderwets en kil aan de receptie alleen maar mannen en ze kunnen Frans en Engels spreken wat handig is. Uitgebreid ontbijtbuffet maar erg druk je kan indien je plaats vindt buiten op het terras zitten, binnen is het schoolrefter achtig Minpunt is dat je moet wachten eer er plaats vrijkomt in de publieke betaalparking, ook al betaal je 10€/dag aan de receptie voor een plaatsje. Je kan ook nergens stoppen om je bagage te laden en te lossen.

Datum van verblijf: augustus 2018
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Thank you very much for your review. We hope to see you again soon.

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel Baia in Cascais ligt op een fantastische plek midden in het centrum van Cascais en aan het strand. Echter het strandje verderop is veel mooier en met standbedje verhuur. Het hotel is prima wordt goed schoon gehouden. Personeel is behulpzaam soms gezellig. Het dakterras heeft een fantastisch uitzicht maar er zijn slecht 4 parasols. Als je die niet hebt met zonnig weer dan is het niet uit gehouden op het dak. Je kan wel weer een duik nemen in het zwembad voor afkoeling dat is zeker een toegevoegde waarde. Wij hebben ons prima vermaakt daar. Eten doe je in het dorp ontbijt in het hotel eenvoudig en elkedag het zelfde. Ik kan die hotel aanbevelen zeker in combinatie met een bezoek aan Lissabon

Datum van verblijf: juni 2018
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Thank you very much for your review. We are dissappointed that you only gave us 3/5 since you seem to have enjoyed your stay. :(
We will be sure to get some more parasols on the roof terrace before your next visit and hope you will then rate us 5/5! :)
We look forward to welcoming you back again soon and thankyou for the recommendation!
All the best,
The Hotel Baia Team

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een perfecte locatie, aan het strand en in het centrum. Het terras op het dak is mooi, je kunt hier lekker zonnen. De kamers zijn ruim en netjes, zo ook de badkamer. Het enige nadeel is dat onze kamer ontzettend gehorig was, je hoorde alles wat op de gang gebeurde, mensen die s nachts terug komen, schoonmakers die vroeg starten. Daarnaast openden de schoonmakers tot 3x toe de kamer terwijl we nog in bed lagen. Dagen daarna hebben we s nachts een "niet storen" bordje aan de deur gehangen.
Ontbijt was goed, veel keus, alleen jammer dat het pas vanaf half 8 is.

Datum van verblijf: juni 2018

Thank you for your review. We are dissappointed the you only gave us 3/5. :(
We will be sure to talk to the cleaners about the noise, however, there is also a 2nd interior door that helps to drown out any noise from the corridor. We hope you will visit us again soon and allow us to make it up to you. Many thanks.

Beoordeeld op 30 december 2017

Leuk hotel, leuke plek, mooi uitzicht, prima ontbijt en een lekker kerstdiner.
De kamer (met balkon en zeezicht) is niet heel groot maar groot genoeg.
In de omgeving zijn veel restaurantjes zodat je niet altijd in het hotel hoeft te dineren.

Datum van verblijf: december 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Thank you very much for your review. We look forward to welcoming you back again soon.

Beoordeeld op 14 oktober 2017

Prima hotel bij een steden trip, en bij een strand vakantie!
Geweldige ligging bijna direct aan zee, alleen gescheiden door een weg en een heerlijke wandel boulevard! Gelegen ongeveer een half uur rijden vanaf Lissabon, dus met de trein naar Lissabon een halfuurtje rijdend langs de zee!

Kamertip: Uitzicht op zee, is echt een aanrader!
Datum van verblijf: maart 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Thank you very much for your review. We hope you will visit us again soon.