Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een perfecte locatie, aan het strand en in het centrum. Het terras op het dak is mooi, je kunt hier lekker zonnen. De kamers zijn ruim en netjes, zo ook de badkamer. Het enige nadeel is dat onze kamer ontzettend gehorig was, je hoorde alles wat op de gang gebeurde, mensen die s nachts terug komen, schoonmakers die vroeg starten. Daarnaast openden de schoonmakers tot 3x toe de kamer terwijl we nog in bed lagen. Dagen daarna hebben we s nachts een "niet storen" bordje aan de deur gehangen.
Ontbijt was goed, veel keus, alleen jammer dat het pas vanaf half 8 is.

Datum van verblijf: juni 2018
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Thank you for your review. We are dissappointed the you only gave us 3/5. :(
We will be sure to talk to the cleaners about the noise, however, there is also a 2nd interior door that helps to drown out any noise from the corridor. We hope you will visit us again soon and allow us to make it up to you. Many thanks.

Beoordeeld op 30 december 2017

Leuk hotel, leuke plek, mooi uitzicht, prima ontbijt en een lekker kerstdiner.
De kamer (met balkon en zeezicht) is niet heel groot maar groot genoeg.
In de omgeving zijn veel restaurantjes zodat je niet altijd in het hotel hoeft te dineren.

Datum van verblijf: december 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Thank you very much for your review. We look forward to welcoming you back again soon.

Beoordeeld op 14 oktober 2017

Prima hotel bij een steden trip, en bij een strand vakantie!
Geweldige ligging bijna direct aan zee, alleen gescheiden door een weg en een heerlijke wandel boulevard! Gelegen ongeveer een half uur rijden vanaf Lissabon, dus met de trein naar Lissabon een halfuurtje rijdend langs de zee!

Kamertip: Uitzicht op zee, is echt een aanrader!
Datum van verblijf: maart 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Thank you very much for your review. We hope you will visit us again soon.

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Kamer met uitzicht op de stad gehad, s avonds kan dat wel rumoerig zijn. Maar ging niet heel lang door. Zie foto's genomen vanaf de 3e etage.
Prima geslapen in fijne bedden.
Kamer heel schoon.
Personeel vriendelijk, treedt niet op de voorgrond. Ontbijt prima!

Tip voor hotel: we hadden nog een dag te spenderen in Lissabon, zou een bagage service naar het vliegveld niet een goed idee zijn? Nu moesten we onze bagage achterlaten ergens in de stad, wat best een gedoe was.
Tip voor gasten: neem de drie daagse kaart voor de trein vanaf Cais do Sodré, €14. Een enkeltje kost al 4,50 dus heb je die er snel uit als je Lissabon veel wilt bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Thank you very much for your review and suggestions. We are delighted you enjoyed your stay with us. It is possible to get your baggage picked up for the Hotel and delivered at the airport with a service called "skybags". You can book this directly with them on-line or we will be happy to book this service for you next time. We do hope to see you again soon. Many thanks.

Beoordeeld op 2 augustus 2016

Prima kamers, schoon, comfortabele bedden, schone badkamer. Je kunt in het restaurant ontbijten of op je balkon, met uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Een fijne plek om echt tot rust te komen!

Kamertip: het beste uitzicht is "zee uitzicht"
Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde alleen
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2016

Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again soon. Please check out our website for special offers or contact us directly for the best rates. Many thanks.