30 december 2017 beoordeeld

Leuk hotel, leuke plek, mooi uitzicht, prima ontbijt en een lekker kerstdiner.
De kamer (met balkon en zeezicht) is niet heel groot maar groot genoeg.
In de omgeving zijn veel restaurantjes zodat je niet altijd in het hotel hoeft te dineren.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Thank you very much for your review. We look forward to welcoming you back again soon.

14 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel bij een steden trip, en bij een strand vakantie!
Geweldige ligging bijna direct aan zee, alleen gescheiden door een weg en een heerlijke wandel boulevard! Gelegen ongeveer een half uur rijden vanaf Lissabon, dus met de trein naar Lissabon een halfuurtje rijdend langs de zee!

Kamertip: Uitzicht op zee, is echt een aanrader!
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Thank you very much for your review. We hope you will visit us again soon.

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer met uitzicht op de stad gehad, s avonds kan dat wel rumoerig zijn. Maar ging niet heel lang door. Zie foto's genomen vanaf de 3e etage.
Prima geslapen in fijne bedden.
Kamer heel schoon.
Personeel vriendelijk, treedt niet op de voorgrond. Ontbijt prima!

Tip voor hotel: we hadden nog een dag te spenderen in Lissabon, zou een bagage service naar het vliegveld niet een goed idee zijn? Nu moesten we onze bagage achterlaten ergens in de stad, wat best een gedoe was.
Tip voor gasten: neem de drie daagse kaart voor de trein vanaf Cais do Sodré, €14. Een enkeltje kost al 4,50 dus heb je die er snel uit als je Lissabon veel wilt bezoeken.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Thank you very much for your review and suggestions. We are delighted you enjoyed your stay with us. It is possible to get your baggage picked up for the Hotel and delivered at the airport with a service called "skybags". You can book this directly with them on-line or we will be happy to book this service for you next time. We do hope to see you again soon. Many thanks.

2 augustus 2016 beoordeeld

Prima kamers, schoon, comfortabele bedden, schone badkamer. Je kunt in het restaurant ontbijten of op je balkon, met uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Een fijne plek om echt tot rust te komen!

Kamertip: het beste uitzicht is "zee uitzicht"
  • Verbleef: mei 2016, reisde alleen
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again soon. Please check out our website for special offers or contact us directly for the best rates. Many thanks.

31 juli 2016 beoordeeld

Hotel Baia ligt direct aan zee, een statig oud hotel. Schone en goede kamers, vriendelijk personeel. Vanuit het terras heb je een mooi uitzicht op de vissersschepen.

Dakterras met klein zwembad.

Ontbijt is goed, niet overdreven.

Kamertip: vraag naar een kamer met uitzicht op zee,
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016