Beoordeeld op 14 oktober 2017

Prima hotel bij een steden trip, en bij een strand vakantie!
Geweldige ligging bijna direct aan zee, alleen gescheiden door een weg en een heerlijke wandel boulevard! Gelegen ongeveer een half uur rijden vanaf Lissabon, dus met de trein naar Lissabon een halfuurtje rijdend langs de zee!

Kamertip: Uitzicht op zee, is echt een aanrader!
Datum van verblijf: maart 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Thank you very much for your review. We hope you will visit us again soon.

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Kamer met uitzicht op de stad gehad, s avonds kan dat wel rumoerig zijn. Maar ging niet heel lang door. Zie foto's genomen vanaf de 3e etage.
Prima geslapen in fijne bedden.
Kamer heel schoon.
Personeel vriendelijk, treedt niet op de voorgrond. Ontbijt prima!

Tip voor hotel: we hadden nog een dag te spenderen in Lissabon, zou een bagage service naar het vliegveld niet een goed idee zijn? Nu moesten we onze bagage achterlaten ergens in de stad, wat best een gedoe was.
Tip voor gasten: neem de drie daagse kaart voor de trein vanaf Cais do Sodré, €14. Een enkeltje kost al 4,50 dus heb je die er snel uit als je Lissabon veel wilt bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2017
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Thank you very much for your review and suggestions. We are delighted you enjoyed your stay with us. It is possible to get your baggage picked up for the Hotel and delivered at the airport with a service called "skybags". You can book this directly with them on-line or we will be happy to book this service for you next time. We do hope to see you again soon. Many thanks.

Beoordeeld op 2 augustus 2016

Prima kamers, schoon, comfortabele bedden, schone badkamer. Je kunt in het restaurant ontbijten of op je balkon, met uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Een fijne plek om echt tot rust te komen!

Kamertip: het beste uitzicht is "zee uitzicht"
Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde alleen
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2016

Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again soon. Please check out our website for special offers or contact us directly for the best rates. Many thanks.

Beoordeeld op 31 juli 2016

Hotel Baia ligt direct aan zee, een statig oud hotel. Schone en goede kamers, vriendelijk personeel. Vanuit het terras heb je een mooi uitzicht op de vissersschepen.

Dakterras met klein zwembad.

Ontbijt is goed, niet overdreven.

Kamertip: vraag naar een kamer met uitzicht op zee,
Datum van verblijf: juni 2016
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Thank you very much for your review. We look forward to welcoming you back again soon.

Beoordeeld op 27 juni 2016

Hotel Baia is een aanrader en ligt aan het haventje en boulevard van Cascais en vlak bij het centrum gebiedje van de stad. Loopafstand naar het station is zo'n 7 minuten. Met de trein langs de kust naar centrum Lissabon is circa 20 minuten rijden met uitzichten over de Taag en de kust. Oa halte in Belem ( Moisterio dos Geronimos !!!en de Torre Belem !).Kamer genomen met zeezicht op hogere verdieping. Ontbijt prima en fijn op terras buiten. Zwembad op dak. Direct bij hotel winkel en restaurant straatjes. Cascais is eigenlijk grotendeels villa stadje voor expats uit Lissabon en heeft kwaliteit. Geschikt voor wat langer verblijf voor bezoeken aan Lissabon en locaties in de directe of verdere omgeving, zoals Cabo de Roca, Sintra, maar ook wat verder weg zoals Obidos en als u echt van iets fantastisch houdt de Mosterio de Batalha. Bereikbaarheid per snelweg is goed.

Kamertip: kies een kamer met zeezicht op een van de hogere verdiepingen
Datum van verblijf: juni 2016
JoaoCoruche, General Manager van Hotel Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Thank you very much for your review. We are delighted you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon.