Beoordeeld op 11 september 2018

Heel erg genoten in dit prachtige schone hotel. Fantastisch ontbijt met prachtig uitzicht op de haven. Heerlijk bed, mooie kamer en goede badkamer. Eten in Taberna was ook erg lekker en bediening top.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Dear desiree k

We would like to thank you for taking part of your time to write your positive words on TripAdvisor, your kind words were very much appreciated and we hope to welcome you again at Pestana Cidadela Cascais, Pousada & Art District.

Receive our best regards

Beoordeeld op 13 juli 2018

Deze design pousade is zijn 5 sterren waard! Het hotel zelf is rustig, mooie verzorgde kamers. Twee maal per dag roomservice! Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk. Aan het zwembad gratis handdoeken en ligzetels. Schitterend locatie op 500m van het bruisende centrum met tal van lekkere restaurantjes. Het was een goede optie om enkel kamer met ontbijt te reserveren. In het hotel zelf kan je in twee verschillende restaurants zeer lekker eten maar de prijs voor de drank is aan de hoge kant.
Mooie wandelpromenade langs de kust. Het station is makkelijk bereikbaar voor een uitstap naar Lissabon.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Dear Guest

First of all we would like to thank you for sharing your good thoughts about your most recent experience, we will be delighted to share your kind words with all our Staff. We believe that your comment could be very useful for future guests interested in our property and surrounding areas. We hope to welcome you back soon.

Warm regards

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel oogt een beetje clean, ik mis een gezellige bar, maar het personeel is zeer vriendelijk en de kamer die ik had was zeer ruim opgezet, de kamers aan de havenkant zijn veel kleiner maar nog ruim genoeg en dat wordt gecompenseerd door een perfect uitzicht over de zee en haven.
In de gangen kun je wel verdwalen.
Goed ontbijt en lunch maar dat mag ook wel voor deze prijs. In het dorp vallen de uitgaansgelegenheden wel tegen. Maar voor je rust en mooie stranden zit je hier goed.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Dear infoD2103WN

Thank you for sharing your opinion with us about your recent stay at Pestana Cidadela Cascais. Your opinion is very important to us in order to keep improving service and facilities. We were glad to read that you enjoyed our spacious rooms and breakfast. We hope to welcome you back.

Regards

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooiste Pousada die we gezien hebben!miljonairs ontbijt with fantastic view.
Kamers zeer mooi ingericht en service tot in de puntjes. Jammer dat we hier maar 2 dagen zijn.
Cascais is een prachtige badplaats met leuke en gezellige winkeltjes. Veel restaurantjes en een prachtig strand.

Datum van verblijf: oktober 2017
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2017

Dear petersafiri,

Thank you very much for choosing to stay at Pestana Cidadela Cascais and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back !.

Kind regards,

Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi en rustig hotel.
Beide restaurants die zijn verbonden aan het hotel zijn heel lekker.
Receptie personeel is top. Kennen alle restaurants in de streek verwijzen u heel gemakkelijk door. U kunt fietsen huren bij hotel. Hele mooie fietspaden in Cascais.

Datum van verblijf: augustus 2017
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Hilde-Notebaert

Thank you for choosing Pestana Cidadela Cascais for your stay in Cascais. We are glad you could spend a good time here. We hope to receive you again.

Regards