Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel oogt een beetje clean, ik mis een gezellige bar, maar het personeel is zeer vriendelijk en de kamer die ik had was zeer ruim opgezet, de kamers aan de havenkant zijn veel kleiner maar nog ruim genoeg en dat wordt gecompenseerd door een perfect uitzicht over de zee en haven.
In de gangen kun je wel verdwalen.
Goed ontbijt en lunch maar dat mag ook wel voor deze prijs. In het dorp vallen de uitgaansgelegenheden wel tegen. Maar voor je rust en mooie stranden zit je hier goed.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear infoD2103WN

Thank you for sharing your opinion with us about your recent stay at Pestana Cidadela Cascais. Your opinion is very important to us in order to keep improving service and facilities. We were glad to read that you enjoyed our spacious rooms and breakfast. We hope to welcome you back.

Regards

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooiste Pousada die we gezien hebben!miljonairs ontbijt with fantastic view.
Kamers zeer mooi ingericht en service tot in de puntjes. Jammer dat we hier maar 2 dagen zijn.
Cascais is een prachtige badplaats met leuke en gezellige winkeltjes. Veel restaurantjes en een prachtig strand.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2017

Dear petersafiri,

Thank you very much for choosing to stay at Pestana Cidadela Cascais and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back !.

Kind regards,

Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi en rustig hotel.
Beide restaurants die zijn verbonden aan het hotel zijn heel lekker.
Receptie personeel is top. Kennen alle restaurants in de streek verwijzen u heel gemakkelijk door. U kunt fietsen huren bij hotel. Hele mooie fietspaden in Cascais.

Verbleef: augustus 2017
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Dear Hilde-Notebaert

Thank you for choosing Pestana Cidadela Cascais for your stay in Cascais. We are glad you could spend a good time here. We hope to receive you again.

Regards

Beoordeeld op 9 juli 2017

Leuk hotel in een heel bijzonder kader....echt voor iemand die eens iets anders zoekt dan een traditioneel hotel!
Zeer ruime en luxe kamers. Erg vriendelijke staff.
Spijtig van het kleine zwembad met véél te koud water.
Our special thanks goes Julio, our favorite waiter at the breakfast service! Always very friendly and eager to help with anything you need!

Kamertip: Kies een kamer met balkon
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
JCFCidadela, Diretor-Geral van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

Dear mvanr0y

Thank you very much for choosing to stay at Pestana Cidadela Csacais and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments. As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all and we will share your words with Julio.

It would be a great honor to welcome you back.

Kind regards,

Beoordeeld op 14 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, lekker ontbijt, vriendelijke service. Wel klein zwembad maar het uitzicht op de baai maakt veel goed! Vandaar uit leuk om fietstochten te maken of te wandelen. Ook een must is de trein nemen nr lissabon, goedkoop en slechts 35min.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Marta E, Gestor de Relações com o Cliente van Pestana Cidadela Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Dear Mr. Tom B

Thank you for sharing your opinion with us regarding your most recent stay at Pestana Cidadela Cascais. We have to agree with you about our location! We hope to have the honor in receiving you again.

Warm regards

Marta Esteves