“Super aanrader”

O Carloto
Geclassificeerd als nr. 21 van 661 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurantje. Echt Portugees. We namen de vis pasta met zijn 2en. Goed gevuld en heerlijke smaak. Leuke bediening. Taartje toe was ook lekker, wel teveel gegeten helaas.

Datum van bezoek: november 2018

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier geluncht op een zondag. Het weer was wat minder mooi, dus we zochten iets om lekker lang te tafelen. Dat is hier uitstekend gelukt! Vol met 'locals', eenvoudige maar lekkere streekgerechten. Wij houden daar wel van.

Datum van bezoek: oktober 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke verrassing om hier te komen lunchen! Inrichting is heel basic en typisch Portugees. Maar het personeel verwelkomt je met open armen en serveert heerlijk Portugese gerechten!
Absolute aanrader voor wie net buiten Cascais een restaurant zoekt.

Datum van bezoek: mei 2018
31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne en vriendelijke bediening. Zeer galant en behulpzaam. Je wordt niet buiten gekeken en kunt op je gemakje eten en drinken. De prijzen zijn ook erg laag. Voor een maaltijd met zalm en nagerecht plus drank gemiddeld 35.00 euro en bediening aan tafel voor het fileren van de vis.

Datum van bezoek: mei 2016
21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is knus en typisch familie restaurant.
Het eten wat ze serveren is waar voor je geld.
De service is zeker goed en je krijgt snel je eten.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die O Carloto bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In O Carloto geweest? Deel je ervaringen!