30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten een villaatje voor ons gezin van 4. Het is een niet al te groot hotel. Gezellige drukte in het hoog seizoen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. De villa's zijn ongeveer op 1km van het hoofdgebouw gelegen. Er is een shuttle dienst voorzien. Heel vriendelijk personeel. Je kan ook te voet langs het golfparcour naar de villa's. Villa is wel groot maar is geen 5 sterren meer waard. 4 sterren zou correcter gewaardeerd zijn. Zwembad buiten was niet verwarmd en had 23 graden. Prijs / kwaliteit is dit hotel wel ok.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
DireccaoGeral, Diretor-Geral van Hotel Quinta da Marinha Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Geachte gast,

Ten eerste willen wij u bedanken voor de keuze van Hotel Quinta da Marinha Resort voor uw verblijf in het dorp Cascais.

De feedback van onze gewaardeerde gasten is de sterkste en meest effectieve instrument om door te gaan naar onze service te verbeteren, dus dank u voor uw belangrijke bijdrage, die werd doorgegeven aan de andere leden van ons team van richting, zodat corrigerende maatregelen worden genomen om deze punten te omzeilen.
Ik hoop om de kans om je weer te verwelkomen hebben.

7 oktober 2016 beoordeeld

Rustig, niet te groot hotel naast de golbaan, dus ideaal voor golfers. Cascais ligt op 5 km afstand maar er rijdt een shuttlebus van uit het hotel. Taxi is ook niet duur.
Grote slaapkamer en ruime badkamer. Goed ontbijt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
PauloFigueiredo2016, Diretor-Geral van Hotel Quinta da Marinha Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Dear Guest,

Bedankt voor het kiezen niet de keuze van Hotel Quinta da Marinha Resort voor uw recente bezoek aan Cascais te laten zien.
Het is een genot om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf in ons eigendom.

Ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen terug.

5 augustus 2016 beoordeeld

Hotel was goed, maar wel wat gedateerd. Hoewel er voldoende faciliteiten zijn, vroegen wij ons wel af of alles op "5 sterren niveau" is. Op één van onze kamers haperde de airco. Bijzonder vriendelijk personeel, prima ontbijt en kom je om te golfen, dan zijn de diverse banen in de omgeving mooi en voldoende uitdagend, met soms prachtige zicht op de oceaan.

Verbleef: juli 2016
PauloFigueiredo, Gerente geral van Hotel Quinta da Marinha Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Dear Guest,

Dank u voor uw goede opmerkingen over het ontbijt.

Na het analyseren van uw feedback, realiseerden we ons dat bepaalde aspecten van onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen. Gelieve onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit je kan hebben veroorzaakt tijdens uw verblijf.

Waarderen we opnieuw uw feedback.

29 juli 2016 beoordeeld

Zonvakantie van twee weken. Ontbijt buffet was uitstekend en goed verzorgd. constant aanvulling - er was ruimschoots voldoende.
Helaas, maar onze eigen fout omdat we dit niet gecontroleerd hadden - heel ver weg van activiteiten en leuke restaurants - een auto is een must.
Kamers klein, bedden redelijk, badkamers zeer klein met geen aparte douche en totaal geen ventilatie systeem.
Airconditioning ondanks vier maal het verzoek om na te kijken - slecht werkend.
Ligstoelen aan het zwembad - meeste waren aan vervanging toe.
Nee niet een Hotel waar we weer naar toe zouden gaan - of zouden aanraden aan anderen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie

Beste gast,

Wij willen u bedanken voor uw commentaar.

We zijn teleurgesteld om te weten dat we niet in staat om aan uw verwachtingen te voldoen, willen we excuses voor het ongemak.

Wij hopen dat u ons de gelegenheid om u opnieuw te verwelkomen en uw indruk te veranderen zal geven.

Beste wensen,

30 juni 2016 beoordeeld

Uitmuntend hotel. We hadden 2 suites, uitstekende locatie in het hotel met een zeer fraai uitzicht.
Vriendelijke staff, goed restaurant. Beetje afgelegen maar direct aan de golfbaan.
Zal er zeker nog een keer terugkomen.
Wellicht de beste bedden die ik ooit in een hotel heb gehad.

Kamertip: take a suite
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
PauloFigueiredo, Gerente geral van Hotel Quinta da Marinha Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Guest,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Quinta da Marinha Resort.

Het is een groot genoegen om uw woorden te lezen en we zullen ze doorsturen naar ons hele team.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen.