“Teleurstellende laatste avond na 2 weken vakantie”
Beoordeling van Restaurante O Pescador

Restaurante O Pescador
Reserveren met
Restaurante O Pescador is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 80 van 637 Restaurants in Cascais
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 maart 2018 beoordeeld

Na twee weken vakantie in Cascais (september) was het op onze laatste avond bijzonder fris en waaide het behoorlijk. Er kan best wel eens sprake zijn van een frisse avond in deze kustplaats, neem dus zeker een lange broek en vest mee in de koffer. Alle, anders zo gezellige en drukke, buitenterrassen werden daardoor onbenut gelaten en dit had tot gevolg dat binnen eten lang niet overal mogelijk was. Wij kwamen uiteindelijk binnen bij O Pescador. In het begin van onze vakantie hadden we al eens buiten op terras bij de buurman Fora de Pe gegeten. Vermoed dat dit restaurant hier een vorm van samenwerking mee heeft (zelfde eigenaar?), het visitekaartje is tweezijdig bedrukt: O Pescador aan de ene kant, Fora de Pe aan de andere. Beide restaurants liggen naast elkaar in het centrum van Cascais, in een straatje met diverse restaurants naast elkaar. Mijn gemiddelde beoordeling (ik geef toe, dit blijft altijd een momentopname) is vooral een gevolg van de ervaren beleving. Het weer leek invloed op de volgens ons hoogste werknemer in rang te hebben. Juist de persoon die onze tafel bediende. Wij vonden deze persoon wat hautain en verre van vriendelijk. Eigenlijk onze enige negatieve ervaring met 2 weken supervriendelijke en gastvrije Portugezen. Dit kan dan wel een kwalitatief goed restaurant zijn (zo eentje waar de kreeften nog vers voor je uit een bassin in het restaurant worden gehaald), maar uit eten gaan moet niet alleen lekker, maar ook gezellig zijn. Het gaat om de totaalbeleving. Die hebben wij deze avond beslist niet als optimaal ervaren. Jammer, want dit lijkt een redelijk authentiek Portugees restaurant, met - afgaande op de foto's aan de muur - ook een lange traditie in Cascais.

Datum van bezoek: september 2017

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt restaurant voor de visliefhebber. Aan tafel kan je kiezen welke vis er voor jou bereid wordt. De smaak is fantastisch. Ook vleesliefhebbers kunnen hier terecht, beperktere keuze maar wel goed klaar gemaakt. Kies een lekkere wijn en de avond is compleet.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van de gerechten en/of wijn. Prijs-kwaliteit gewoon goed.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangelokt door de goede recensies op TripAdvisor vanavond geboekt via de App. Toen wij om 19:00 uur kwamen (Hollanders hè) was het nog rustig (zaterdagavond). Toen we om 20:15 vertrokken zat het stampvol. Echt verse vis die live wordt getoond en in ons geval door mij binnen in de vitrine werd uitgezocht: een dikke tong (sole) en een moot van een flinke zeebaars. Geserveerd met salade, aardappeltjes en naar wens botersaus of olijfolie. Heerlijk! Vooraf hadden we een carpaccio van tonijn en zwaardvis. Ook supervers met rucola en kappers. De dessertkaart zag er ook goed uit, maar sloegen we vanwege de calorieën deze keer over. Witte huiswijn per glas drinkt prettig weg bij de vis. Je kan er pinnen. Aanrader.

27 juli 2017 beoordeeld

Op tripadvisor gezocht naar goed visresto in cascais
Restaurant ligt in centrum te midden van andere eetgelegenheden en heeft gezellig terras buiten
Als voorgerecht namen wij het stoofpotje van schelpjes op,zijn portugees en nadien een mix van gegrilde vis en schaaldieren
Het voorgerecht was zeer lekker maar bij de grill waren sommige schaaldieren te lang gegrilt zodat ze droog en moeilijk uit de schel konden Een klein dipsausje erbij zou ook lekker zijn
Lekker gegeten maar niet goedkoop en hadden geen wow gevoel

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke paella gegeten. Gevuld met kreeft, gamba's, grote garnalen, inktvis, mosselen en vlees. Prima op smaak. Fantastisch bordje eten. Aardige professionele bediening.

Reizigers die Restaurante O Pescador bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Restaurante O Pescador geweest? Deel je ervaringen!