“Super vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Martinhal Cascais
Beoordeeld als nr. 4 van 39 hotels in Cascais
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon alles goed heel vriendelijk, super kamer, goed eten en overal lekker rustig. Dus voor eten altijd plaats aan zwembad was altijd plaats dus niet s'morgens handdoeken leggen. Ze doen alles voor de Kinderen. Enige min punt misschien de prijs maar het is het we waard!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Thnak you for sharing your review on Tripadvisor. We were very pleased to know that you had such a nice experience with us as it is always a pleasure to know that our guests have enjoyed their stay.

We hope to welcome you and your family back soon!

21 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben 7 nachten verbleven in de suite. De kamers en het terras waren zeer ruim en altijd netjes opgekuist. Zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel (receptie, staff, kuisploeg).
Prachtige tuinen met mooie waterpartijen. Voldoende plaats aan de zwembaden, geen reservatie van ligstoelen nodig. Relaxen kan ook in de SPA.

De MBar (Itialiaanse keuken) en bar Gambozinos zijn heel goed.
Het restaurant Terrasso (dinner) en de bar aan het zwembad zijn echter voor verbetering vatbaar. Menu zeer beperkt, weinig afwisseling. Half-pension niet interessant, zeker niet voor kinderen.

Rotskust ligt op 10 minuten wandelen, centrum Cascais ligt op 10 minuten met de wagen. Een huurwagen is zeker een must. Andere bezienswaardigheden op korte afstand van het hotel (Lissabon, Sintra, Cabo Roca, ...).

De rust en kalmte in het hotel maakten dat wij een heel ontspannende vakantie hebben gehad.

Kamertip: Suites hebben zeer ruime kamers en terras heeft mooi zicht op het golfterrein
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

First of all, thank you very much for sharing your experience on TripAdvisor.
We are delighted that you and your family enjoyed many memorable moments.
We have taken on board your comments about the restaurants and will forward them to the necessary departments for consideration.

We look forward to warmly welcoming you again soon

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vele vlakken heeft dit verblijf geen positieve indruk nagelaten. In eerste instantie is dit hotel ABSOLUUT geen 5 sterren waardig.
De omschrijving van luxe hotel voor zowel ouders als kind klopt niet.

De kamers: vast tapijt in een kamer waar kinderen verblijven is niet praktisch, kinderen kruipen, lopen rond met eten of drank in hun plakkerige handjes en tapijt is om deze reden onhygiënisch. Mijn dochtertje haar handen en knietjes waren elke dag zwart van het kruipen op dit tapijt.
De badkamervloer is super glad, ze is 3 keer op haar kin gevallen bij het uitglijden.
Er is geen deur aan de douche dus het water spat uit de douche wat de badkamervloer nog extra glad maakt.
De rand rond het bad is in marmer maar steekt uit, levensgevaarlijk voor kids.
Wat wel positief is, is het glazen raam tussen de badkamer en de slaapkamer. Je hebt oog op de gehele ruimte.

Het ontbijt: het ontbijt is ontzettend chaotisch, ik kan niet vatten dat dergelijk leger aan personeel er niet in slaagt om een degelijke bediening te verzorgen.
Elke ochtend dienden we verschillende keren te vragen naar onze koffies, eitjes,...
frustrerend!! Zaken werden niet aangevuld, geen variatie, vettige warme gerechten,... het omelet dreef in het vet, idem voor de tomaten, ei te zacht gekookt, te hard gekookt, water in gepocheerd ei...
En peper neem je beter zelf mee want deze smaakt naar niets.
Het fruit was elke dag hetzelfde en van erbarmelijke kwaliteit.
Ik heb betere ontbijten genuttigd in een 2 sterren hotel.
Wat mij ook ontzettend stoorde was hoe onverzorgd het personeel erbij liep. In een vijfsterrenhotel draait alles om details!!
Maar als zelfs de basis niet in orde is, kan ik me voorstellen dat er ook geen oog kan zijn voor details.

Het eten: wij hebben 1 keer gegeten in de Mbar en hebben het laten staan, verschrikkelijk!! We hebben ook 3 keer moeten vragen naar ons aperitief, eten van mijn dochtertje was veel te zout, ons eten had geen smaak en zag er niet uit.
Je zou durven hopen dat het lag aan een drukke avond maar er waren slechts 3 tafels. Nadien begrepen we ook waarom.
We dachten het later op de week nog een kans te geven voor ons dochtertje. We bestelde eten van het babymenu en eenmaal van het kindermenu.
We bestelden geroosterde pompoen en een risotto van courgette. Er dreven letterlijk 3 kleine blokjes pompoen en courgette in een vettige brij. Totaal ongepast voor een kind.
Je verwacht gezond eten in een 5sterren hotel of toch tenminste de keuze en geen typische chickennuggets met frietjes maar jawel, dergelijke ongezonde maaltijden beheerste deze kaart. Schandalig.
We zijn uit pure miserie eten gaan afhalen in een wat verder gelegen hotel The Farol, wat btw wel 5sterren waardig was.

De cleaning ladies: zijn ELKE dag in onze kamer binnengekomen na herhaaldelijk 'neen' te roepen omdat we of in de badkamer waren, of mijn dochtertje probeerde slaap te vatten of ik wou niet gestoord worden,... totaal ongepast!!!
Na 3 dagen onze vuile glazen en gebruikte borden niet meegenomen te hebben, heb ik het uiteindelijk op de badrand geplaatst bij de vuile handdoeken zodat de kuisploeg toch het besef zou hebben dat dit opgeruimd moest worden.

Positief aan dit hotel is dat je niets van babyspullen moet meesleuren van thuis.
Maar vraag het dan zeker op voorhand aan en bel enkele dagen op voorhand om nogmaals te bevestigen. Ik had sterilisator, flessenwarmer en ververstafel gevraagd maar deze stonden niet klaar. De ververstafel heb ik pas voorlaatste dag gekregen, er bleek geen beschikbaar.

Ik zou me aan al deze zaken niet gestoord hebben indien ik een lagere prijs zou betaald hebben en indien dit een 3 sterren of 4 sterren hotel zou zijn.
Nogmaals, het is zeer misleidend en eigenlijk ronduit bedrieglijk om dit onder een vijfsterrenhotel te klasseren.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Thank you for taking the time to gives us your opinion about our facilities and services. It is always disappointing to read that as a team we failed you and did not meet your expectations on your holiday.It is unfortunate, though, that there were areas that you were disappointed with for which we genuinely apologize.We will certainly investigate the matters you have mentioned I would like to assure you that this is not the usual standard for the Martinhal Brand as you can see from the other reviews.
Thank you once again for your review which has been presented to Management.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in het hotel verbleven. Rechtstreeks bij het hotel een suite geboekt. Ideaal voor als je reist met kinderen.

De kidsclub is heel fijn. Goede controle / toezicht.
Als je de kinderen tussen de middag (12.30-14.30u) daar wilt laten, betaal je een toeslag (lunch). Geen idee hoeveel.

Grote nadeel van het hotel is het ontbijt. Alle 4 de ochtenden was het complete chaos. Er loopt veel personeel maar structuur/ management ontbreekt.
Met als gevolg dat we de laatste ochtend maar koffie hebben gevraagd aan de manager. We hadden ontbijt al op maar zelfs na 3x koffie bestellen, niks gekregen. Uiteindelijk kwam het goed, maar toch.
Verder wilden de kinderen graag een tosti. Nooit gekregen zelfs na herhaaldelijk verzoek.
Verder ook het buffet summier. In ieder geval niet wat ik zou verwachten van een 5* resort...

Op bijv. booking.com staan foto's van de villa's die niet meer up to date zijn. Er wordt nl een beeld geschetst van een tuin met vrij uitzicht en een gezamenlijk zwembad.
Inmiddels is het zo dat de tuin is afgescheiden met een hekwerk en dat men uitkijkt op een buitenspeeltuin (prachtig voor de kinderen overigens).
Het zwembad is er nog steeds maar is overkoepeld.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2017

Thank you for your review regarding your recent stay at Martinhal Cascais Family Hotel.
We apologize that your recent stay did not meet some of your expectations.We apologize for the inconvenience caused in the breakfast room. We truly value our guests constructive comments as they help us to continually monitor and upgrade the quality of our service. I have passed on your comments to Management and the departments involved.
We hope to have another opportunity to welcome you again.

28 januari 2017 beoordeeld

Prachtig en modern hotel. Zeer grote en luxueuze kamers met ruime badkamer. Met prachtige tuinen en waterpartijen. Uitermate vriendelijk personeel. Op 9 minuten wandelen van de rotskust.
Buiten het seizoen ideaal voor seminars en congressen. Hotel heeft uitstekend en verzorgd restaurant.

Kamertip: Uitzicht op tuin is mooi en rustig
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Thank you for sharing your comment with our Tripadvisor readers.The team at Martinhal Cascais are very pleased to know that you enjoyed your time with us, and sincerely hope that you will visit us again very soon.

9 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een prachtig ingericht resort, ideaal om te relaxen. Ruimte, groen, zwembaden, terrassen, alles in een heel moderne en originele architectuur. Het is vooral gericht op families met kinderen, maar wij als 'oudjes' (+/-) 60, hadden daar geen 'last' van. Geen boxen bv. met om de haverklap 'doe mee'-muziek. De animatoren (voor de kinderen) hoor je niet. Vrij prijzig hotel, maar degelijk publiek dan ook.

Kamertip: Kamers aan de oostkant (met zicht op de golfbaan) zijn rustig, en ruimer (denk ik) dan die met zicht ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

We want to thank you for taking the time to write such a nice review of your recent stay with us. We are all very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you once again in a very near future.

21 mei 2016 beoordeeld

Prachtig hotel vlakbij Cascais (taxi een euro of 7). Hotel is erg luxe ingericht. Twee zwembaden in mooie tuin.
Prima restaurant. De meerwaarde van het hotel zit 'm vooral in de ligging aan een mooie golfbaan. Als hotelgast speel je er voor een aantrekkelijk tarief. Golfbaan Octaivo (linksbaan in de top 100 europa is ook zeer dichtbij.

Verbleef: Augustus, 2015
MonicaCLobo, Guest Relations Manager van Martinhal Cascais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Thank you so much for taking the time to write a review it is very much appreciated by everyone. We are glad you enjoyed your visit, and we hope to welcome you soon again!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cascais bekeken
op 3,1 km afstand
Sheraton Cascais Resort
nr. 12 van 39 in Cascais
833 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Martinhal Cascais geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Martinhal Cascais

Adres: Rua do Clube | Quinta da Marinha, Cascais 2750-002, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Cascais
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Cascais
Nr. 2 hotel aan het strand in Cascais
Nr. 2 familiehotel in Cascais
Nr. 3 romantisch hotel in Cascais
Nr. 4 spahotel in Cascais
Nr. 4 luxe hotel in Cascais
Prijsklasse: € 167 - € 305 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Martinhal Cascais 5*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Martinhal Cascais met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Onyria Marinha Edition Hotel And Thalasso

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?