“Aanrader”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verscholen in een smal steegje vonden we een leuk en klein familie restaurantje. Lekkere kaart en dit voor weinig geld. Super prijs kwaliteit. Gegaan voor een plaatselijk gerecht met inktvis en lams kroon. Voor nog geen 25 alles in.

Datum van bezoek: juni 2019

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren gelijk om 19:00 uur aanwezig toen open ging, daarna liep heel snel vol. Zeer goed gegeten, leuke plek en aardige bediening.

Datum van bezoek: september 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ‘echte’ Portugese keuken, lekkere wijn, niet duur, smakelijke gerechtjes en prima bediening, wat wil je nog meer?

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit restaurant doorgekregen van peter van go4golfreizen en dit was zeker bijzonder. Erg klein beetje achteraf maar zeer knus en voor onze beleving heel goedkoop. Hebben lekker gegeten voor weinig geld. Flesje wijn 12 euries vind ik een leuke prijs.

Datum van bezoek: juni 2018
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de verse tonijn steak in dit kleine restaurant. Erg vriendelijke bediening, ze spraken goed Engels. Lekker eten voor een kleine prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Restaurante Dom Pedro I bekeken, bekeken ook

In Restaurante Dom Pedro I geweest? Deel je ervaringen!