Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een paar heerlijke dagen in dit hotel in Cascais. We hadden een mooie grote kamer die erg sfeervol en strak (met klassiek tintje) was ingericht, helemaal van deze tijd. Ontbijtzaal was enigszins aan renovatie toe maar het ging nog prima en het uitzicht is fenomenaal... De eerste avond hebben we ook gegeten in het hotel en dat vonden we een tegenvaller en dat hebben we de tweede avond dus niet meer gedaan. Overal prachtige uitzichten. Helaas was het te koud in januari om een duik te nemen in het zwembad !

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met prachtige terras en views. Je voelt je welkom en je kunt er ook gewoon een drankje doen. Mooie kamers en fantastisch lunchen of dineren. Kortom een aanrader. Niet goedkoop maar waar voor je geld en fantastische bediening.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het water met uitzicht op de baai van Cascais. We hadden een mooi ingerichte kamer met balkon dat uitkijkt op het water. Ons verblijf voldeed alleszins aan onze verwachting.
Het restaurant was niet heel bijzonder en had niet het niveau dat men op een plek als deze mag verwachten.ì

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017

Mijn man en ik hebben drie nachten in dit hotel doorgebracht. We hadden een kamer in een oud Palacio op zo'n 50 meter van het hoofdgebouw. Onze kamer had een groot balkon met een fantastisch uitzicht op de zee. Dat uitzicht is een van de grote pluspunten van dit hotel. Waar je ook bent, in het restaurant, op het terras, in de bar of bij het zwembad, overal heb je een prachtig uitzicht, niet alleen op de zee maar ook op Estoril. Leuke bar, prettig zwembad met goede ligbedden en parasols. Leuk terras om te borrelen, lunchen of dineren. Onze kamer oogde enigszins gedateerd en was o.i. ook niet zo logisch ingedeeld. Balkon met stoelen. Kleine badkamer. Minibar, grote kluis (in de badkamer), karafje port als welkomstdrankje. Goede airco, goed werkende wifi en een groot bed met heerlijk beddengoed dat dagelijks wordt gewisseld. Turnoverservice. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Valetparking. Redelijk ontbijtbuffet. De boulevard en de zee en de winkels, restaurants en cafés van Cascais liggen om de hoek van dit hotel. Treinstation op 100 meter,
Samenvattend: een charmant hotel op een prachtige locatie maar met een scheve prijs/kwaliteitverhouding. Wij vonden dit hotel ten opzichte van andere hotels waar we in Portugal verbleven te duur.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 mei 2017

Kleinschalig hotel met zeer attent personeel. Het hotel ligt direct aan zee en naast het strand. Het is iets hoger gelegen waardoor je een fantastisch uitzicht hebt over de zee. Het zwembad is knus met goede ligbedden en prima service van personeel. Onze kamer was aan de zeekant en gaf een zeer ontspannen sfeer.

Kamertip: Neem zeezicht
Datum van verblijf: mei 2017