• Zwembad
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het water met uitzicht op de baai van Cascais. We hadden een mooi ingerichte kamer met balkon dat uitkijkt op het water. Ons verblijf voldeed alleszins aan onze verwachting.
Het restaurant was niet heel bijzonder en had niet het niveau dat men op een plek als deze mag verwachten.ì

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld

Mijn man en ik hebben drie nachten in dit hotel doorgebracht. We hadden een kamer in een oud Palacio op zo'n 50 meter van het hoofdgebouw. Onze kamer had een groot balkon met een fantastisch uitzicht op de zee. Dat uitzicht is een van de grote pluspunten van dit hotel. Waar je ook bent, in het restaurant, op het terras, in de bar of bij het zwembad, overal heb je een prachtig uitzicht, niet alleen op de zee maar ook op Estoril. Leuke bar, prettig zwembad met goede ligbedden en parasols. Leuk terras om te borrelen, lunchen of dineren. Onze kamer oogde enigszins gedateerd en was o.i. ook niet zo logisch ingedeeld. Balkon met stoelen. Kleine badkamer. Minibar, grote kluis (in de badkamer), karafje port als welkomstdrankje. Goede airco, goed werkende wifi en een groot bed met heerlijk beddengoed dat dagelijks wordt gewisseld. Turnoverservice. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Valetparking. Redelijk ontbijtbuffet. De boulevard en de zee en de winkels, restaurants en cafés van Cascais liggen om de hoek van dit hotel. Treinstation op 100 meter,
Samenvattend: een charmant hotel op een prachtige locatie maar met een scheve prijs/kwaliteitverhouding. Wij vonden dit hotel ten opzichte van andere hotels waar we in Portugal verbleven te duur.

Verbleef: mei 2017
15 mei 2017 beoordeeld

Kleinschalig hotel met zeer attent personeel. Het hotel ligt direct aan zee en naast het strand. Het is iets hoger gelegen waardoor je een fantastisch uitzicht hebt over de zee. Het zwembad is knus met goede ligbedden en prima service van personeel. Onze kamer was aan de zeekant en gaf een zeer ontspannen sfeer.

Kamertip: Neem zeezicht
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtlocatie. Prachtgebouwen. Gemotiveerde superpro staff. Onaards lekker ontbijtbuffet. Proper zwembad with a view, zonder zakdoekje-leggen stress. Gelegen aan baai. Lunch (lekker) op terras. Prachtkamer (luxeroom met zeezicht, prachtig palacio gebouw ligt op 50 m van hotel), ik kom zeker terug wegens totally in love met Albatroz en Cascais. Ah ja. 5 sterren ondanks af en toe ontwaakt op de klanken van dronkaards op de pier.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
5 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel bevind zich op een unieke locatie. Midden in Cascais op een klif. Met een beweegbare trap kun je rechtstreeks van het hotel naar het enigszins afgezonderd publieke strand. Helaas waren hier ook drie daklozen te vinden alsmede enige lokale hanggroep jongens waarvan de loerende blikken voor onze meiden niet erg uitnodigend waren. Geen problemen gehad hoor maar het maakt het net allemaal net niet af. In het hotel zelf heb je geen last van deze jongens en via de voorzijde kom je ook op het algemeen gedeelte van het strand dus op zich was het alleen vervelend en kon je het makkelijk ontlopen. De zonnebedjes en zwembad waren top. Wij waren in het hoogseizoen en dan zijn alle bedjes wel allemaal bezet en moet je voor 9.30 u je bedje gevonden hebben. Dat vond ik op zich wel jammer maar aan de andere kant het was wel het drukste tijd van het jaar en wij hadden alle dagen gewoon een bedje met super uitzicht en bediening. Het restaurant bevindt zich op de balkon en heeft uiteraard een geweldig uitzicht. Het eten was prima. Wij hadden de kamers in het oude gedeelte op zolder. Ruime kamers met het beste uitzicht maar wel gedateerd en gehorig. De bedden zijn hard!! De lift was zeer klein en net zo oud als het hotel. (had ook wel wat :-) ) Het personeel was vriendelijk en professioneel. Het was veilig en de gasten waren zeer gevarieerd. Families met jonge kinderen tot (stok)oude mensen. Fijne sfeer met leuke bar. Kortom top hotel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie