“Fantastisch authentiek visrestaurant op een mooie locatie ”
Beoordeling van Restaurante Mar do Inferno

Restaurante Mar do Inferno
Geclassificeerd als nr. 38 van 661 Restaurants in Cascais
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren samen wezen eten naar aanleiding van leuke beoordelingen van eerdere gasten. Wij hebben genoten van een originele Portugese Cataplana die royaal was gevuld met kreeft, dorade en vongole. In combinatie met een mooie Alvarinho was dit een hele goede keuze.
Van de uitgebreide dessert gekozen voor citroentaart en flan caramel, die beiden zeer goed waren.
Ondanks dat het druk was met een paar groepen was de bediening vlot en attent.

Datum van bezoek: april 2019

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

de vis en zeevruchten zijn enorm goed! beetje lastig voor mij om zelf de vis te fileren maar dat is door mijn eigen onkunde! op vlak van kwaliteit en smaak was er niets op aan te merken!

Datum van bezoek: maart 2019
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje uit van Lissabon naar Cascais. Dan gewandeld van het station naar Boca do inferno naar het restaurant Mar do inferno. Geen reservatie. Werden erg vriendelijk ontvangen en men kon zelfcontrole dit druk bezette restaurant een plaatsje voor ons vrijmaken met zicht op zee. We hebben een erg lekkere visschotel voor 2 gegeten ( zeebaars, king crab, minikreeftjes). Een goeie huiswijn en lekkere desserts , dubbele koffies voor de ronde som van 104€. Reserveren is wel geen slecht idee want het wordt ook platgelopen door de Portugezen.

Datum van bezoek: november 2018
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een druk bezocht restaurant. Dat zal wel zijn reden hebben want men serveert hier lekkere verse vis. We waren hier reeds eerder in groep enkele jaren terug en was toen ook gezellig en lekker. Bediening was heel vriendelijk. Goed advies gekregen over de wijnkeuze. Wij zaten binnen. Het zal wel leuker zitten zijn kant zee maar dat stoorde niet.

Datum van bezoek: september 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vis gegeten (platter of the see), maar de sfeer en bediening lieten te wensen over. Wel grandioos uitzicht.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurante Mar do Inferno bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Restaurante Mar do Inferno geweest? Deel je ervaringen!