“Heerlijke steak”

Geclassificeerd als nr. 10 van 666 Restaurants in Cascais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte steak gegeten, vriendelijk personeel. Zit niet aan een doorgaande weg, maar het bezoek meer dan waard. Echt een aanrader

Datum van bezoek: juni 2018

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekkere steak gegeten! Perfect gebakken met heerlijke frietjes en speciale mayo. De gedroogde cassave vond ik niet echt een succes, maar dat is persoonlijk. Goed advies over de wijn gekregen en ook deze was heerlijk. De garnalencocktail vooraf vond ik niet bijzonder. Prijzen zijn absoluut niet laat, entrecote kost 28 euro maar je krijgt dan ook een heel groot stuk vlees. Fles wijn rond de 14-18 euro als minimum

Datum van bezoek: juni 2018
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, lieve en vriendelijke gastvrouw, goede bediening. Beste scampi’s en steak ooit gegeten. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je heerlijke steaks eten. Het is echt weer zn restaurant die je niet zo snel zal vinden zonder tripadvisor. Heerlijk mals met de lekkere sausjes die je erbij krijgt.
Iets duurder dan het gemiddelde restaurant maar zeker wel waardt.

Datum van bezoek: maart 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sfeervol restaurant in een klein knus smal straatje aan de rand van het centrum. heerlijke rumpsteak met een heerlijk sausje. Dit in een sfeelvol en gezellig restaurant. Ik zou het zeker aanraden om hier eens te gaan eten

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Armazem 22 bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Armazem 22 geweest? Deel je ervaringen!