“Lekkere sushi vanuit open keuken”
Beoordeling van Confraria

Confraria
Geclassificeerd als nr. 90 van 659 Restaurants in Cascais
Keukens: Japans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
27 april 2018 beoordeeld

In het historische deel van het centrum van Cascais. Lekkere sushi in een aangename setting. Na diverse avonden gebakken vis in Cascais een aangename afwisseling. Vanuit het restaurants zie je enkele koks vanachter hun vitrine, een open keuken dus, de gerechten bereiden. Drinken (fles water en twee biertjes), vooraf een Carpacio Salm en een Tataki, als hoofdgerecht voor 2 personen de Comb. Gaijin (€ 36,20) en espresso en Tarte Tartin na. Met € 66,90 een goede verhouding prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2017

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we op zoek waren naar een ander restaurant in de buurt kwamen we op een leuk plein. In het donker zag het er leuk en knus uit en oriënteerden wij ons op diverse gelegenheden. Confraria heeft een leuk terrasje, ziet er vrolijk gekleurd uit met vriendelijk, behulpzaam personeel de kaart is uitgebreid en de door ons gekozen gerechten waren heerlijk. Vooral de tonijn was supermals. Kortom een restaurant om aan te bevelen!

Datum van bezoek: september 2016
23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuze in en kwaliteit van de gerechten is goed. De bediening was wat "strak": correct, functioneel maar niet innemend

Datum van bezoek: juli 2016
24 juli 2014 beoordeeld

Op het terras een bord sushi's eten is gewoon zalig!
Het is er klein en gezellig en ook de inrichting binnen is zeer mooi.
Aan te raden is de mengeling van sushi en sashimi, zo heb je van alles eens kunnen proeven.
Als het niet zo ver was, ging ik er onmiddellijk terug!

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
7 augustus 2013 beoordeeld

vooral leuk om te lunchen
hippe plek
alles wordt ter plekke vers klaargemaakt, terwijl je zit
vriendlijke, zweverige bediening van jeugdig personeel

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Confraria bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Confraria geweest? Deel je ervaringen!