“Fish with a view...”
Beoordeling van Furnas Do Guincho

Furnas Do Guincho
Reserveren met
Furnas Do Guincho is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 587 Restaurants in Cascais
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gearriveerd in Portugal, en op weg naar ons verblijf al langsgereden. s avonds op het terras bij het zwembad gereserveerd via Iens. Moet zeggen dat toen we aankwamen we het idee hadden dat het reserveren niet nodig was geweest, achteraf zeer zinvol!! Dus probeer te reserveren. Bij aankomst wordt je verrast met een geweldig uitzicht, en dan sta je pas op de parkeerplaats. Als je dan aan tafel zit en het uitzicht blijft dan weet je dat de avond al niet meer stuk kan. Of toch...? Nee het personeel is zeer vriendelijk en attent. Let wel op voordat je een voorgerecht besteld want ze brengen amuses die hier ruimschoots aan voldoen. De prijs is er ook naar...;) de keuze voor een hoofdgerecht, en ik raad aan om hier vis/schaaldieren te bestellen, is bijna te veel om waar te zijn, er is echt alles wat in en over de zeebodem scharrelt. Min puntje van de avond was wel dat ze 2x moesten komen vertellen dat er een gerecht niet meer was..... en de prijzen zijn een ietwat Portugal onwaardig!! al met al heerlijk geheten!!
Ik zeg zeker DOEN als je er een keertje bent!!

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, direct aan de kust. Hadden niet gereserveerd maar er kon wat geregeld worden . Fijn want het is een prachtige locatie met uitstekende plaatselijke hoofdzakelijk visgerechten . De Paella is een absolute aanrader!

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden zijn we gaan eten bij furnas do guincho. Heerlijke vis gegeten en super aangenaam personeel. Onze jongen van 5j had direct entertainment en alles werd aangepast naar hem.

Mooi lounge hoek voor apero.

Hier gaan we zeker nog terug.

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het fantastische uitzicht en de lekkere wijn maakten nog iets goed. Gewoon slecht gegeten (grote gamba's uitgedroogd) en zeer middelmatig (shellfish curry, met keiharde rijstkorrels). Sjagerijnige bediening. Lange zondag gehad en 's avonds geen zin meer om te werken?
Blijft bizar een tent met zulke sterk wisselende recensies. Was ons door lokaal bekende aangeraden, wij vonden het niet best en zeker niet voor herhaling vatbaar.

25 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hiet twee keer gegeten. Beide keren was het uitstekend. De bediening is informeel maar zeer professioneel. Wil je tafel aan zeezjide met het beste uitzicht dan moet je wel een aantal dagen van te voren reserveren. Het restaurant was beide keren vol. De kwaliteit en de versheid van het eten was uitstekend.

Reizigers die Furnas Do Guincho bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Furnas Do Guincho geweest? Deel je ervaringen!