“Lekker gegeten”

Lucullus Restaurant
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten zag er erg goed uit. De risotto was wel erg machtig, na een paar happen zat ik al vol. Het was wel goed klaargemaakt. Ze hebben er ook veel sushi, zag er ook goed uit en werd vers gemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2017

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten.
Één keer traditioneel en één keer Sushi.
Beide keren was top.
Vriendelijk personeel en het eten was heerlijk. Vooral de Sushi is bijzonder. Zitten dingen bij die je normaal niet krijgt in een Sushi restaurant.
Een echte aanrader dus.

Datum van bezoek: augustus 2017
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was druk vanavond in Cascais. Leuk plekje gevonden. Helaas was het terras vol, maar binnen was het ook prima toeven. Vlotte bediening en gratis wifi is sowieso een pré. De kaart is een mix van alles wat: pizza, vlees, vis en sushi. Voor elk wat wils zeg maar. En dat hebben we ook gegeten. Pizza was prima, spaghetti bolognese was goed en het sushi menu was een topper. Toe nog een warme brownie met ijs en een stukje apfelcrunchtaart. Jammer dat er alleen contant betaald kan worden, staat wel aangegeven op de deur maar is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren laat maar dat was geen probleem . Vriendelijk personeel goed te eten en drinken echt een aanrader . Super lekker gamba's met knoflook een heerlijk salade en spaghetti en lasagne waren ook super lekker . Al met al heel goed

Datum van bezoek: mei 2016
21 oktober 2015 beoordeeld

Hebben middagmenu gekozen ab12,99 eur/pp en heel lekker gegeten en voldoende!
Bediening heel vriendelijk.
Wel wat moeten wachten maar dit stoorde niet echt gezien we met vakantie zijn.
Gehaaste mensen kunnen gebruik maken van een buffet.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Lucullus Restaurant bekeken, bekeken ook