“Sfeervol en lekker. ”

ma 22-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 666 Restaurants in Cascais
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen eigenlijk tegen het restaurant aan terwijl het iets uit de drukte ligt. De sfeer die het terras uitstraalde beviel ons direct. We werden in het Nederlands aangesproken, de eigenaresse blijkt Portugees/Nederlands te zijn en hier samen met haar man haar droom te leven. De liefde voor het eten straalt er van af en dat proef je!
Genoten van de zalm en de brownie gedeeld. Alle allergieën die je ev hebt worden omzeild doordat het vers gemaakt wordt en omdat ze er op ingericht zijn. Dan ook nog een leuk gesprek gehad en de belofte dat we over 2 jaar terugkomen met onze zeilboot en onze droom uitvoeren! Dank je wel voor de leuke middag.

Datum van bezoek: juni 2019
debs1862019, Eigenaar van Bubbles & Bites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Och wat leuk! Dank je wel voor het leuke review!
Alleen serveren we geenzalm maar heb je de tonijn gehad
Tot over 2 jaar ⛵

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant heel sfeervol en gezellig. We hebben hier ontzetten lekker gegeten zowel voor-hoofd en nagerecht. Hele vriendelijke bediening. Als je in cascais bent moet je hier echt een keer gaan eten. Wij vonden het top!!!!!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig ingericht restaurant waar lekkere gerechten worden geserveerd. Nederlandse uitbater. Aanrader.

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar voor het eerst wezen eten bij Bubbles & Bites in Cascais. Toen ook al lekker gegeten. Ik kan niet anders zeggen dat het eten ook dit jaar weer voortreffelijk was. Gastvrij ontvangst in een gezellig mooi ingericht restaurant.
Ben je op zoek naar een goed restaurant in Cascais, dan is Bubbles & Bites een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In één van de vele kronkelige straatjes in de oude binnenstad van Cascais vind je dit geweldige restaurant!!!! Alles is en wordt met zoveel passie gedaan! De inrichting vh restaurant van binnen en buiten, de heerlijke gerechten van starters tm deserts. We hadden verschillende vegan en visgerechten en het was fantastisch en natuurlijk Bubbles erbij!!!!!!! Dit is echt ‘the place to be’ in Cascais!!! Deborah & Fred we hadden genoten bij jullie in t restaurant en komen zeker terug!!!!!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Bubbles & Bites bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Bubbles & Bites geweest? Deel je ervaringen!