“Gezellig en lekker op terras”
Beoordeling van Restaurante Fora de Pé

Restaurante Fora de Pé
Reserveren met
Restaurante Fora de Pé is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 632 Restaurants in Cascais
5 mei 2018 beoordeeld

In een druk straatje met allerlei restaurants in het centrum van Cascais. Begin september 2017. Tijdens de drukte van de Iron Man. Het zat er gezellig en de maaltijd was lekker. Allebei een lekkere vissoep, een gecombineerde visschotel voor twee, gecombineerd met een flesje wijn en een espresso met een drankje na. Zo kun je wel honderd worden.

Datum van bezoek: september 2017

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bij dit restaurant de stew voor twee personen gegeten en het was heerlijk. Een mooie goed verzorgde zaak met uiterst vriendelijke bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel tijdens laag seizoen (we zaten helemaal alleen in het restaurant), was de kwaliteit excellent en de bediening uitermate vriendelijk. Dorade in zout gebakken is een aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plaats om te zijn

Vis van de dag : excellent, sea good
schotel lekker en vers
Aanrader zeker prijs kwaliteit
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: november 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, de zaak was vol en ze hebben voor ons een aparte tafel gemaakt zodat we toch nog konden zitten. Als je hier kreeft of krab besteld, krijg je die uit het aquarium en krijg je deze nog te zien om te zeggen of je het een goede keus vindt. Erg lekker gegeten en de sfeer was goed!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Restaurante Fora de Pé bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Restaurante Fora de Pé geweest? Deel je ervaringen!